Cum poți să te înscrii într-o audiență la primarul Decebal Făgădău. Regulile sunt aceleași de pe vremea lui Radu Mazăre

UPDATE 22 martie 2017. Am fost sunat de către cineva de la Primărie, sunt programat în data de 23 martie pentru o audiență la Direcția de Urbanism.

Am o problemă care ține de Primăria Constanța. Am prezentat-o și public, dar nu s-a rezolvat. De fapt, nu este chiar problema mea personală, ci a unor constănțeni.

Pentru a încerca să o rezolv, m-am gândit să merg într-o audiență la primarul municipiului, Decebal Făgădău, să-i explic într-un minut despre ce este vorba, pentru a fi informat și a lua decizia în cunoștință de cauză.

Ca să ajungi însă în audiență la primar îți trebuie multă răbdare. Evident, un primar nu poate primi pe oricine. Dar parcă, în anul 2017, să fii nevoit să te duci până la un sediul al primăriei, personal, să depui o petiție, e prea mult. Există ceea ce se cheamă email, sunt convins că și cei din primărie au auzit de el, există și semnătură electronică, etc.

Regulile pentru a ajunge în audiență la primar sunt expuse pe site-ul Primăriei Constanța și datează din 4 martie 2011, când au fost stabilite prin dispoziție de primar. De Radu Mazăre.

Așadar, conform Dispoziției Primarului nr. 1139 din 04.03.2011, privind modalitatea efectuării audiențelor, persoanele care doresc să fie primite în audiență,

Pasul 1: cei care doresc o audiență se vor adresa în scris cu o cerere (petiție, memoriu) către direcția de resort din cadrul Primăriei, competentă să soluționeze problema în cauză, cerere care se va înregistra la Centrul de Informare pentru Cetățeni.

Pasul 2. Se așteaptă 30 de zile, timp în care direcția de resort trebuie să comunice petentului un răspuns.

Pasul 3. Dacă persoana este nemulțumită de răspunsul primit, se poate înscrie în audiență la Directorul direcției de resort, întocmindu-i-se un formular de audiență pe baza acestui răspuns sau a numărului de înregistrare primit la depunerea cererii. La momentul prezentării în audiență, persoana va avea în mod obligatoriu răspunsul primit de la Direcția de resort sau dovada ca s-a adresat în scris primăriei.

Pasul 4. Persoanele nemulțumite și de răspunsul primit în audiență la director, vor putea fi programate în audiența la viceprimar.

Pasul 5. În situația în care problema nu se rezolvă în urma audienței la viceprimar, se poate întocmi formular de audiență la primar.

Pasul 6. Întocmirea formularelor de audiență se face la Centrul de Informare pentru Cetățeni, cu sediul în Bd. Alexandru Lăpușneanu nr.116 C, etaj I, aripa nouă;

Pasul 7. Programarea în audiență a cetățenilor se face exclusiv de către secretariatul direcțiilor de resort, respectiv a viceprimarilor sau primar, în zilele și la orele stabilite de către directori, viceprimari, primar.

Eu am ajuns la pasul 0,5, adică am trimis un email, în loc să las o petiție scrisă la Centrul de Informare pentru Cetățeni.

P.S. Se pare că este emailul este o modalitate viabilă, am primit un răspuns imediat în care am fost informat că emailul a fost înregistrat și mi s-a dat cheia de control.

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *