Primăria Constanța face angajări

Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante în cadrul Direcției Organizare Evenimente Culturale, Sportive Și Sociale, astfel:

– Compartimentul Organizare Evenimente:

– inspector clasa I, grad superior (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, economice sau relații internaționale și studii europene, minim 9 ani vechime în specialitatea studiilor, cunoştinţe operare calculator-nivel bază, atestate cu diplomă sau certificat de absolvire.

– Biroul Management Proiecte Culturale, sportive si sociale:

– inspector clasa I, grad debutant (4 posturi). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, inginerești sau economice, cunoştinţe operare calculator- nivel bază, atestate cu diplomă sau certificat de absolvire.

– inspector clasa I, grad superior (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în domeniul științe umaniste și arte, minim 9 ani vechime în specialitatea studiilor, cunoştinţe operare calculator- nivel bază, atestate cu diplomă sau certificat de absolvire.

Proba scrisă se va desfăşura în data de 09.01.2018, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 11.01.2018, ora 14:00. Dosarele de înscriere se depun în perioada 08-27.12.2017, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.

Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Mai multe informații puteți obține la tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *