„Ursul”, „Cea mai frumoasă femeie” şi „Gaiţele” promit un weekend vesel la Teatrul de Stat Constanţa

Secvență din spectacolul ”Ursu”

Weekendul teatral următor începe cu „URSUL”, o farsă de A.P.Cehov, un spectacol al reputatului regizor Felix Alexa, avându-i pe Marius Bodochi şi Dana Dumitrescu în rolurile principale şi pe Marian Adochiţei în rolul secundar. Scenografia, foarte ingenioasă, este semnată de Carmencita Brojboiu.

Protagoniştii se vor confrunta cu emoţii suplimentare, pentru că spectacolul a atras atenţia juriului de selecţie al premiilor UNITER, care îşi va trimite reprezentanţi vineri, la ora 19, în sala Teatrului de Stat Constanţa (TSC).

Sâmbătă, la ora 19, pe scena TSC va putea fi văzută „CEA MAI FRUMOASĂ SOŢIE”, care dă titlul unei comedii de situaţie din lumea burgheziei pariziene, sub semnătura dramaturgului Eugène Labiche. Rolul principal este jucat alternativ de Florina Stănculeţ şi de Georgiana Rusu, ele fiind curtate asiduu de Andrei Cantaragiu, Remus Archip, Andu Axente şi Adrian Dumitrescu. O altă frumoasă, dar uşuratică a saloanelor pariziene este întruchipată de Luiza Martinescu, rolul „tocilarei” este jucat de Laura Crăciun, iar „înţelepţii” comediei sunt Liviu Manolache şi Nicodim Ungureanu. Alături de ei vor urca pe scenă Cosmin Mihale, Alexandru Iacov şi Gelu Ciobanu. Este o distribuţie numeroasă, într-un spectacol de Mc Ranin, care semnează regia, scenografia şi ilustraţia muzicală.

Duminică, la ora 19, urcă pe scenă „GAIŢELE” lui Alexandru Kiriţescu, savuroasa comedie care se bucură de mare succes la Constanţa. O piesă foarte ofertantă pentru public, dar şi pentru actorii Dana Dumitrescu, Cristina Oprean, Maria Lupu, Luiza Martinescu Toma, Lana Moscaliuc, Andu Axente, Laura Iordan /Ana Maria Ştefan, Remus Archip, Adrian Dumitrescu, Mirela Pană, Liliana Bărăscu, Gelu Ciobanu, Claudia Mihuţ şi Gabriel Neaţă. Spectacolul se joacă de ani de zile, dar mereu cu sala plină, spre satisfacţia regizorului Lucian Iancu. Scenografia este semnată de Lăcrămioara Dumitraşcu, iar coregrafia, de Raimonda Potlog.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *