Hornbach deschide al nouălea magazin din România și primul din Constanța pe 28 septembrie 2022.
Iată câteva date legate de magazinul Hornbach:
20.000 de metri pătrați va însuma suprafața totală de vânzare.
6.600 de metri pătrați va reprezenta suprafața Drive In-ului, acolo unde clienții pot găsi toate materialele necesare construcției unei case sau realizării unui proiect de orice tip: izolații, gipscarton, ciment, șape, mortare, adezivi, tencuieli, țiglă metalică, ceramică sau din beton, panouri sandwich, sisteme pluviale, canalizare, cărămidă, BCA, coșuri de fum, pavaje, betoniere, lemn pentru construcții și multe altele.
5.000 de metri pătrați va fi suprafața departamentului Grădină. Zona este amplasată atât în interiorul, cât și în exteriorul halei centrale a magazinului.
Aproximativ 66.000 de produse vor fi permanent în stoc în noul magazin, cu alte 28.000 de produse disponibile la comandă.
Peste 60.000 de litri de vopsele și tencuieli vor fi mereu pe stoc. 1.000.000 de nuanțe disponibile sunt disponibile pentru mixarea lor.
6.700 de metri liniari de perdele și draperii vor avea la dispoziție clienții magazinului.
4.000 de metri pătrați de mochete vor fi în stocul magazinului, la dispoziția clienților.
31.000 de metri pătrați de placaje ceramice și piatră naturală se vor afla în magazin.
Adresa este: bulevardul Aurel Vlaicu 158, Constanța 900330.
Hornbach mai are magazine în București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timişoara, Sibiu, Oradea și Cluj-Napoca.
În anul 2021, compania care deține magazinul, Hornbach Centrala SRL, a avut o cifră de afaceri de 1 297.606.909 lei, un profit de 55.226.671 lei, datorii de 357.620.082 lei și o medie de 1.000 de angajați. Acționar majoritar al SRL-ului, cu 98,31%, este Hornbach Baumarkt GMBH din Austria, restul fiind deținut de Hornbach – Baumarkt – Aktiengeellschaft din Germania.
Grupul HORNBACH este unul dintre cei mai importanţi operatori de magazine de materiale de construcţii din Europa. A înregistrat în ultimele decenii o dezvoltare unică în comparaţie cu alte companii din branşă. S-a extins concomitent şi oferta de informaţii cu privire la societățile din cadrul concernului.
V-ar putea interesa și: Exemplul Dedeman. Românii fac profit net de 16%, în timp de unele multinaționalele raportează pierderi imense