CFR efectuează lucrări pentru a ridica restricția de viteză de 15 km/oră există acum pe unele linii

Începând de marți, 03.10,2023 până pe 11.11.2023, sunt efectuate lucrări de reparații la nivelul sucursalei Constanța. Acestea au ca scop ridicarea restricțiilor de viteză de 15 km/h existente pe liniile curente și directe – Linia 814 Palas-Port B, firul II, între km 1+000-3+300, a anunțat CFR, printr-un comunicat de presă.

Secția de circulație 814 asigură legătura feroviară între stația Palas și Portul Constanța și între stația Palas și stația Agigea Nord, de pe secția Constanța-Mangalia. Calea ferată este dublă, electrificată și prevăzută cu circuite BLA și SCB.

„Lucrările au fost solicitate de Serviciul Linii și au scopul de a readuce elementele căii ferate în toleranţele impuse de instrucţiile de serviciu, în vederea desfăşurării circulaţiei trenurilor cu viteza proiectată şi în condiţii de siguranţă.”, a menționat sursa citată.

Pentru remedierea deficiențelor vor fi realizate  următoarele lucrări:

  • înlocuirea integrală a schimbatorului nr. 24 din stația Constanța;
  • înlocuirea pieselor uzate la schimbătorul nr. 22 stația Constanța;

înlocuirea șinelor tip 49 cu tip 60 pe o lungime de 1210 ml;

  • înlocuirea a 1126 traverse beton;
  • înlocuirea a 4 perechi de JIL-uri tip 60;
  • înlocuirea unui set de traverse speciale din lemn pentru schimbătorul nr.22;
  • înlocuire cupoane tranziție 49/60 și 60/65.

Pentru realizarea acestor lucrări a fost aprobată închiderea totală cu scoaterea de sub tensiune a Firului II Palas-Constanta VII + SI 22-24 + SI IIIB stația Constanța, în perioada 03.10.2023 (ora 07:00) – 11.11.2023 (ora 20:00).

În acest interval, circulația trenurilor se va efectua pe Fir I Palas-Constanța Vii + Fir I, II Constanța Vii – Port B, cu comenzi normale, BLA în funcție și tracțiune electrică.

Pe perioada lucrărilor, pe Fir I Palas-Constanța Vii se va introduce RV de 30km/h – protecție muncitori, iar circulația trenurilor pe secțiunea IIIM Constanța, între stațiile Constanța Oraș și Constanța Port (B si Mol 5) se va efectua numai cu tracțiune diesel.

Executantul  și conducătorul lucrărilor este SC CONSTRUCT ING SRL..

Pe perioada desfășurării lucrărilor, circulația trenurilor de marfă va fi adaptată operativ la întocmirea programului zilnic de circulație.

Contractul a fost semnat în data de 20.09.2023. Sursa de finanțare este asigurată de la bugetul de stat, valoare contractului este de  1.309.024,86 lei fără TVA, echivalent a 265.948,45 euro.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Mihai Lupu, președintele Consiliului Județean Constanța, încalcă legea și îi sfidează pe elevi

mie oct. 4 , 2023
Asociația Elevilor din Constanța (AEC) trage un semnal de alarmă asupra faptului că elevii nu au fost invitați la ședința Consiliului Județean Constanța cu operatorii de transport. „Astăzi, 4 octombrie, la sediul CJC este organizată o ședință cu operatorii de transport referitoare la transportul gratuit al elevilor. Cu toate că […]
mihai lupu

V-ar putea interesa și: