Primăria Constanța cheltuie zeci de milioane de lei pentru reabilitarea bulevardului Alexandru Lăpușneanu, dar lucrările au fost făcute în bătaie de jos. Când plouă, sunt zone pe care nu le mai poți folosi.
Așa cum puteți vedea în imaginile de mai jos, trecerea de pietoni și prima bandă din zona Trocadero sunt inundate. Imaginile au fost surprinse sâmbătă dimineață, când nu plouase foarte mult. Acolo se formase un mic pârâu care nu putea fi traversat. Soluția era să ocolești toată intersecția, în speranța că aceleași probleme nu vor fi și pe partea cealaltă, să treci prin mijlocul intersecției sau s-o iei de-a dreptul prin apă.
În mod ironic, o gaură de scurgere se află lângă șuvoiul de apă, dar nu reușește să preia nimic, pentru că panta pe care muncitorii au dat-o străzii face ca apa să ajungă pe prima bandă.
Nu sunt singurele probleme de pe bulevard. La ploaia trecută, s-a inundat porțiunea de lângă City Mall, care de obicei nu avea probleme. Se pare că muncitorii au asfaltat și canalizările și gurile de scurgere, așa cum au făcut și în alte zone. De câteva zile, se chinuie să le găsească și să le scoată la lumină. Imagini AICI.
Firmele care lucrează nu au fost sancționate de primărie, ci, dimpotrivă, li s-a dat mai muți bani. Detalii: Contractele pentru reabilitarea bulevardelor din Constanța au fost majorate cu 95 milioane lei, până la 307 milioane
Contractul pentru proiectul care se numește oficial „Îmbunătățirea mobilității în municipiul Constanța, între gara CFR și stațiunea Mamaia” a fost semnat în data de 17 martie 2021 cu Asocierea SC Hidro Salt B 92 SRL – Trace Group Hold PLC (Bulgaria). Proiectul fusese început de fostul primar, Decebal Făgădău, PSD, care l-a lăsat „la cheie” noului edil, Vergil Chițac, PNL.
Contractul prevede o perioadă de execuție de 540 de zile. Asta înseamnă că lucrările ar trebui să fie gata pe 17 septembrie 2022. Este extrem de greu de crezut că acest termen vă putea fi respectat. O simplă privire pe șantier arată că lucrările sunt departe de a se fi terminat. Au început de la intrare în Mamaia și acum sunt în zona Dacia, unde se lucrează pe o singură parte. Până la gară mai e cale lungă. Și nici măcar ce a fost făcut până acum nu s-a terminat.
Proiectul are o valoare 91.361.614, 40 lei. Până pe 31 august 2023, Primăria Constanța plătise 76.205.177,83 lei.
P.S. Contractul a fost semnat pe 17 martie 2021 și avea ca termen de execuție 540 de zile, deci trebuia finalizat pe 22 august 2022.
Primarul w c are o singura grija in confortul luxoasei vile din Eforie: ce sa mai distruga in orasul Constanta? Cum sa isi mai bata joc de constanteni?
Vezi că nici macar nu sunteți în stare să scrieți corect termenul de finalizare a lucrărilor și criticați pe cei care fac totuși ceva .
Decât să faci mai rău mai bine nu faci, că nu le faci pe banii tăi! Zic! Cine a făcut lucrarea atât de proastă ar trebui să refacă, fără bani bineînțeles!
Vedeti ca nu sunteti in stare sa scrieti o propozitie corect… inainte de a corecta pe cineva.
Cu cat te plateste Chitac sa scrii ineptii pe site-uri? Poate ca astia nu au fost in stare sa scrie dar primarul tau e un incapabil care mai este si ignorant pe deasupra cu cetatenii. Nu avem nevoie de primari de genul Mazare sau Chitac care ei cica fac, dar mai mult mutileaza acest oras. Primul a mutilat transportul in comun ecologic iar asta mutileaza retelele de canalizare si traficul.
Nu vezi asa ceva in tarile civilizate
Radu, pe departe in vest nu se intampla asa, pentru ca acolo nu se dau lucrari cu dedicatie. Sunt oameni gospodari care isi iubesc tara, orasele si comunitatea nu precum coruptii astia profitori
Vezi că nici macar nu sunteți în stare să scrieți corect termenul de finalizare a lucrărilor și criticați pe cei care fac totuși ceva .
Decât să faci mai rău mai bine nu faci, că nu le faci pe banii tăi! Zic! Cine a făcut lucrarea atât de proastă ar trebui să refacă, fără bani bineînțeles!
Lucrarea a fost gândită prost din start ( ca și inginerii care au făcut planul etc ) , trebuia făcute rigole pentru scurgerea apei pe marginea strazilor/bulevardelor . Apa care se acumula din rigole sa meargă către lac sau mare ( bineînțeles curățată de frunze , gunoaie șamd) . La ce trafic avem noi în Constanța, piste de bicicliști ne trebuiau . În primul rand când te apuci de aceasta lucrare , trebuiau făcute parcări supraterane și pe urma sa vii cu ideea de a nu mai parca pe bvd . Dar , avem numai băieți cu idei la conducere.
FALS ! Lucrarile au fost gandite impecabil ,maximum de furt din bani publici ca tot nu se prinde DNA -ul ….Incepand cu proiectarea ,aceasta in niciun caz nu a fost facuta de ingineri ,oricat de prosti ar fi fost .Firmele „castigatoare” (cu sediile in balcoane , cu cate 3 angajati si fara utilaje) dinainte cunoscute, au intocmit proiectele folosind neavenitii prost platiti ,apoi au obtinut avizele unui primar .Contractele de executie au fost semnate de alt primar , astfel facandu-se cel mai mizerabil ABUZ IN SERVICIU ,angajand cheltuirea banilor comunoitatii cu firme fara angajati si fara utilaje .Numai asa se explica faptul ca lucrarile de executie le-au castigat(vorba vine) numai cei care au venit cu proiectele
Vai bani mei, toată suspensie distrusa. Și PNL…..
Lasa gramatica nenicule ,firme serioase nu impuse de la partid sau pe spaga
Cu o mica precizare ,cheltuielile primariei au fost de zeci de milioane de EURO ,pana acum