Guvernul a aprobat recent indicatorii tehnico-economici pentru Alternativa Techirghiol, drumul de mare viteză care va lega municipiul Constanța de sudul litoralului, dar planurile nu se opresc aici. Guvernul are în vedere prelungirea șoselei până la granița cu Bulgaria.
Aflat într-o vizită de lucru pe şantierul centurii Timişoara Sud, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a mărturisit că noua autostradă va trebui, într-un final, să ajungă până la graniţa cu Bulgaria.
„Nu e o problemă să continuăm şi de la Mangalia până în vamă şi vă spun de ce nu e o problemă. Ba chiar suntem obligaţi în faza a doua să facem şi acest lucru, pentru că va trebui să legăm. Şi bulgarii trebuie să vină cu autostrada care să lege România, într-un final, de Grecia.”, a declarat acesta, citat de ObservatorNews.
Alternativa Techirghiol va fi construită la nivel de autostradă și se va opri în dreptul localității 23 August: Alternativa Techirghiol – traseul noii autostrăzi. Va avea:
- 30,59 km lungime traseu
- 2 benzi de circulație pe sens
- 31 de structuri (poduri, pasaje, viaducte), inclusiv realizarea unui nou pod peste Canalul Dunăre – Marea Neagră
- spații de servicii (stânga/dreapta)
- parcări (stânga/dreapta)
- Centru de Întreținere și Coordonare
- 5 noduri rutiere:
1) Nod rutier Cumpăna (km 2+600)
2) Nod rutier între Alternativa Techirghiol și drumul de legătură (km 5+960)
3) Nod rutier conexiune între drumul de legătură și pasajul DN39A – DN39 (km 5+960)
4) Nod rutier DN38 (km 11+000)
5) Nod rutier 23 August (km 30+220).
Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA) este de 5,74 miliarde de lei, sumă asigurată prin Programul Transport (PT) 2021 -2027.
in mileniul patru.
Nici peste 100 de ani , nu se va întâmpla aceasta Autostrada !!!!
😀 😀😃🙂🙃
Trebuie să înțelegeți că prin aceste vise de construit autostrăzi se pot inventa noi metode legale de dispariție a unor sume foarte mari de bani in prezent cît și în viitor.