Conducerea APMC și patronii din Portul Constanța deschid larg ușa austriecilor care nu ne vor în Schengen, boicotând astfel porturile românești

Mii de camioane așteaptă în fiecare zi ore întregi pentru a intra sau ieși din România. Țara noastră pierde miliarde de euro din cauza acestor timpi morți. Și asta se întâmplă din cauză că, fără niciun fundament, Austria se opune integrării României în spațiul Schengen terestru.

Blocada austriacă a fost primită cu frustrare de români. Cu boicot. Se pare însă că nu de toată lumea. Austriecii au ușile deschise în Portul Constanța. L-au vizitat recent, iar conducerea Administrației Porturilor Maritime Constanța, dar și organizația patronală Constanta Port Business Association, au ținut să marcheze momentul.

„Directorul general al CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta, Mihai Teodorescu, le-a prezentat oamenilor de afaceri austrieci contextul actual si investitiile majore care sunt focusate catre Portul Constanta, amintind de aprobarea, recent, de catre Guvern a celei mai mari investitii din ultimii 30 de ani, respectiv dezvoltarea molurilor III si IV S cu o valoare de peste 1 miliard de euro. Misiunea economica, dedicata firmelor austriece si reprezentantelor lor din Romania, s-a axat pe urmatoarele domenii de interes: logistica si transport, infrastructura portuara, solutii IT si solutii pentru digitalizare si automatizare. Scopul acestei actiuni este de a oferi firmelor din Austria o vedere de ansamblu asupra importantei Romaniei ca centru logistic si de a le facilita incheierea de noi parteneriate cu firme locale. Dupa un tur al portului Constanta, delegatii firmelor austriece au avut intalniri cu reprezentantii comunitatii portuare si au stabilit relatii de afaceri in domeniile de interes.”, a transmis APMC.

Patronii din port se laudă și ei, printr-un comunicat de presă, că au participat pe data de 12 martie la întâlnirea de lucru cu misiunea economică a Austriei în portul Constanța.

„Aflată la a doua inițiativă de conectare cu mediul de afaceri privat din portul Constanța din ultimii  ani, misiunea economică a Austriei a reprezentat companii cu activitate în diverse domenii precum transport, logistică, producție, construcții, consultanță tehnică și în afaceri, venite pentru prima dată în România, și firme austriece consacrate, deja prezente pe piața românească. Participanții la întâlnire au avut ocazia să discute și să exploreze posibilități de colaborare în cadrul unei sesiuni de business networking pentru dezvoltarea de parteneriate comerciale și intensificarea schimburilor de mărfuri prin portul Constanța.”, se arată într-un comunicat al Constanta Port Business Association.

Nici conducerea portului, nici patronii nu au scos vreun cuvânt despre Schengen terestru, deși majoritatea mărfurilor care ajung în Portul Constanța sunt transportate pe cale rutieră în afara României. Timpii de așteptare pentru că nu suntem în Schengen înseamnă prețuri mai mari și competitivitate mai mică. Ca să nu mai vorbim de poluare.

Recomandare: Ce diferențe sunt între șefii porturilor Constanța și Rotterdam


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

8 comentarii la “Conducerea APMC și patronii din Portul Constanța deschid larg ușa austriecilor care nu ne vor în Schengen, boicotând astfel porturile românești

  1. Dar vindeți l d le austriecilor, cum sa întâmplat și cu Petrolul, vă luați șpăgile aferente și vă duceți liniștiți acasă. Ai draqu cu melcii voștri. . .

  2. Chiar credeți ca șefii portului Constanța au cunoștință de acest Schengen ? O fi o bariera ,o fi un port mititel ,o fi capitala unei tari ?

    1. Suferă din cauza unora,că ăștia,care ar trebui supervizați de ministere înainte de a face orice acord,,,nu numai interese personale ,de parcă sunt porturile lor , șoselele lor,, totul este avuție națională,,și asta are implicație și cu spațiul Senghen

  3. Niste ticăloși rusofili ajutați pe din spate guvernul de 2 lei rusofil și el, cantandu-le in struna austriecilor și indirect rușilor, neținând seama de restricțiile UE asupra criminalilor ruși și de umilirea la care este supusă Romania de către austrieci ! Niste hoți care pentru comisioane sunt in stare sa se târască in genunchi și să se umileasca in fața austriecilor, niste gunoaie care nu merita sa fie in UE !

  4. Lasă să investească, sa vina cu mărfurile aici sau să plece de aici și apoi oamenii lor de afaceri vor vrea Schengen! Pentru că vor pune presiune pe guvernul lor pentru reducerea cheltuielilor și timpilor morți!

  5. Famila Ladan care a facut ca postul de conducere sa fie al familiei.Doar cei din familie are dreptull la el. Dar nimeni nu spune nimic. Acel post de conducere a apartinut bunicului , tatalui si acum fiul Radu Ladan. Un inapt din toate punctele . Abea a terminat scoala 29 ,liceul Decebal , Umc.ul cu sacoșele carate de mămică ..Nu era ceva important in viata pt el ,ca inca de atunci stoa va va moșteni acel post de conducere .. Moștenire de familie Ladan …

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Se fac angajări masive în Poliție. IPJ Constanța caută aproape 300 de oameni

joi mart. 14 , 2024
Inspectoratul de Poliție al Județului Constanța a publicat pe 14 martie mai multe anunțuri de angajare. Se caută aproape 300 de polițiști. vrea să angajeze aproape 300 de polițiști. Cea mai mare nevoie este pentru agenți de poliție pe linie de ordine publică – 140 și pentru agent de poliție […]

V-ar putea interesa și: