Primăria Constanța a anunțat că, începând de miercuri, se va resistematiza traficul pe bulevardul Tomis, 19 iunie, tronsonul cuprins între bulevardul Ferdinand și strada Traian.
Mai exact, pe acest sector de drum se va desființa pista de biciclete de pe partea stângă a sensului de mers, iar în locul acesteia se vor muta locurile de parcare existente în acest moment pe partea dreaptă. În locul spațiilor destinate parcării se va amenaja o bandă de circulație, astfel încât circulația rutieră să fie fluidizată.
„Pentru pista de biciclete administrația locala va implementa soluții alternative pe acest tronson în perioada imediat următoare.”, a anunțat instituția.
Proiectul de resistematizare a fost avizat favorabil de Comisia de Circulație și Inspectoratul de Poliție Județean Constanța- Serviciul Rutier.
Recomandări:
Constanța NU are nevoie de PARCĂRI
Bani aruncati degeaba. Cati biciclisti circula in Constanta? In afara de chitac? Cat a costat amenajarea initiala? Umflat, cat e pretul acum, la aceasta reamenajare? Cine raspunde? Nimeni. Se plateste din bugetul constantenilor in buzunarul firmelor de casa ale celor din primarie. La fel ca in urmatorii 4 ani.
Mai ieși din peșteră. Din păcate pentru oraș, infrastructura pentru bicicliști lipsește aproape total. Totul este făcut de mântuială. Bicicliști sunt destui….Calm ….calm….
Din pacate daca stai doar in romania,nascut in masina fiind,evident ca nu vezi biciclisti. Raspunsul la intrebarea ta este ca,sunt putini biciclisti tocmai datorita acestor masuri de reducere a infrastructurii bicicletelor.
Metoda buna de a fluidiza traficul nu e de a mari spatiul pentru masini,ci dimpotriva. Cu cat e spatiul mai mare pentru masini cu atat creste si numarul de masini,pentru ca orice metoda de transoprt alternativ devine mai ineficienta,si tot acolo ajungem. Dar nu-i nimic,e bine sa respiram cu totii tevile de esapament din orase.
Treaba e simpla … nu-i intereseaza biciclistii / cetatenii in general ! Asa ca e nevoie de cat mai multe schimbari … modificari pt ca acestea au „in spate” tor felul de proceduri ce au la baza studii ai consultanta care consuma f multi bani si astfel, in limbaj popular … „mananca si gura noastra” sau a prietenilor nostri !
Pai noul primar demolează ce a făcut vechiul primar! Nu asta e regula de fiecare de fiecare dată?
In Constanța nu circulă bicicliști deoarece nu există infrastructură adecvată. In plus, pistele de biciclete lipsesc sau sunt proiectate/executate fără a fi cu adevărat gândite pentru circulația bicicliștilor (vezi bordurile „coborâte” dar destul de înalte că sa te oblige sa cobori de pe bicicletă, stâlpi in mijlocul pistei, pistă pe trotuar, prin mijlocul stației de autobuz, etc.
În aceste condiții, a circula cu bicicleta este o aventură (cel puțin) neplăcută. Mai mult, se desființează porțiuni de pistă (care era cat de cat funcțională). Pentru a se amenaja încă o banda de circulație și pentru a se reloca parcările. Totul pentru autovehicule! Cât privește pietonul sau bicicliștii…. Mai vedem….
Poate ar trebui sa fie gândit un plan de încurajare a circulației cu bicicleta, poate scăpăm de poluare, ambuteiaje, mașini parcate/abandonate pe trotuar -care obligă pietonii sa circule pe partea carosabila… Un oraș pentru oameni, nu pentru autovehicule.
In Constanta nu sunt biciclete… asta e statistica. De ce sa platim toti pentru 2-3 ametiti. Biciclisti nu platesc impozite ca folosesc drumurile publice. Taxa pe bicicleta si pe urma piste.
Îmi vreau bicicleta înapoi, stau cu acel card în portofel de 2 ani aproape iar acum sa aflu ca desființați și drumul bicicliștilor!!!
MAFIE curata este în orașul asta…
Foarte bine..pistle de bicicleta incurca foarte mult traficul..sa le scoata pe toate.
Sper ca nu esti sarcastic! Pistele, respectiv biciclistii incurca pe soferii care au luat permisul la a 3…4…n-a incercare sau pe cei care intr-o situatie de trafic pe care nu o regasesc in cursul de circulatie nu stiu cum sa reactioneze.
De ce așa zisii bicicliști merg pe atelaj de la zona lupoaică până în piața Ovidiu oare nu încalcă legea pe la trecerile de pietoni trec pe bicicletă că e greu sa te dai jos respectați regulile de circulație care sunt valabile ptr toți iar dacă vreți piste plătiți și voi ptr ele o asigurare un impozit
Crezi ca biciclistii nu au in proprietate si una, doua, autoturisme pentru care platesc taxe cat pentru 10-12 Logan-uri? Dar. pentru buna lor conditie fizica si pentru drumurile scurte prin oras parcurg cate 600-800 km in lunile de vara pe bicicleta. Pozitiv si pentru poluare!
Da, da, trebuia desfiintata o pista pentru biciclete! Dar nu asta care este singura spre zona peninsulara.
Trebuia desfiintata pista de pe str, Mircea cel Batran dintre Ferdinand si Stefan cel Mare.
Acolo trebuie fluidizat traficul auto. Se va ajunge si acolo, dar, stiti cum este: „unul arunca un bolovan in apa, iar multi altii (mai destepti) se straduiesc sa-l scoata”. Sper ca nu s-a simtit nimeni jignit. Poate doar, cu musca pe caciula!