Compania Națională Administrația Porturilor Maritime (CNAPM) SA Constanța va asfalta, în perioada imediat următoare, sectoare de drum intens circulate din Portul Constanța și Midia.
În portul Constanța – zona Constanța, sunt programate asfaltări atât în nordul, cât și în sudul portului. Printre sectoarele vizate amintim: drum de acces Poarta 10, drum racord la DN39 la intrarea în Eforie Nord, drum în zona pasajului curba mare, drum zona Grup Social Poarta 3, drum de exploatare Poarta 5 – mol1, etc.
În portul Constanța – zona Midia vor fi asfaltate: drumul de acces în portul Midia, drumul Poarta 2 – linie CF – Poarta 3, drumul Poarta 3 – Poarta 4 și sub conducta Rompetrol, până în poarta 2 (drum tronson IV).
Toate lucrările totalizează peste 30.000 metri pătrați de suprafață asfaltată. Valoarea totală a lucrărilor este de 1.738.200 lei (fără TVA), sumă asigurată din surse proprii ale Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime SA Constanța.
Potrivit portalului termene.ro, pe anul 2023, CNAPM Constanța a declarat un profit record de 195.356.718 lei (39.071.344 euro), cu o creștere de 70% față de anul 2022. Cifra de afaceri este și ea la un nivel istoric, în creștere față de anul trecut cu 13%, având o valoare de 545.455.306 lei, adică peste 109 milioane de euro.
Recomandare:
Cum arată bugetul anului 2024
Guvernul României a aprobat, pe 8 martie, bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2024 al Companiei Naționale „Administrația Porturilor Maritime” S.A. Constanța, aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.
Veniturile sunt prognozate să atingă 632.076.000 lei, iar cheltuielile la 460.993.000 lei. Rezultă un profit brut de 171.083.000 lei. Asta înseamnă, în medie, 467.439 de lei pe zi.
Potrivit documentului, propunerea pentru câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială, este de 13.176,96 lei.
Compania avea în 2023, la finalul anului, 996 de angajați, și vrea să termine anul 2024 cu același număr.
Cheltuielile cu salariile se vor ridica la 150.420.000 lei, cele cu bonusurile la 18.788.000 lei, cheltuielile aferente contractului de mandat și a altor organe de conducere și control, comisii și comitete va fi de 3.451.000 lei, iar cheltuielile cu contribuțiile datorate de angajator se vor ridica la 5.394.000 lei.
Veniturile din fonduri europene vor fi de numai 4.603.000 lei.
Recomandări:
Ce diferențe sunt între șefii porturilor Constanța și Rotterdam
Portul Constanța avea 6 directori în vară. Acum a ajuns la 10
În Portul Constanța, directorii au salarii mai mari decât președintele României
Ce cheltuieli au explodat în Portul Constanța pe timpul lui Vizan și Teodorescu