Un constănțean spune că a fost amenințat cu bătaia de un angajat al Cargus, alături de alți clienți.
Acesta ne-a trimis și o înregistrare în care se aude cum este înjurat de către o persoană.
Iată povestea sa.
„Sâmbătă 15.12.2018 la ora 12:45 se punea lacăt pe usa Urgent Cargus deși mai erau peste 5 clienți la coada și programul pe usa era afișat pana la 13:00. Unul dintre clienți a cerut in repetate rânduri sa fie chemat un șef, iar agentul de paza ii răspundea de fiecare data ca nu se poate. Noi am rămas pe dinafara ușii dați afara de agentul de paza, in timp ce angajatele au plecat prin spate și au închis. După asta, agentul de paza a luat la bataie unul dintre clienți, moment in care ceilalți au încercat sa ii despartă iar eu am încercat sa filmez toată scena. Agentul de paza a scos spray-ul din dotare la clienții care au încercat sa îl despartă de victima, iar pe mine m-a alergat prin curtea instituției amenințând ca îmi sparge telefonul dacă nu șterg filmarea. Am reușit sa ma urc in autoturismul propriu, iar respectivul agent de paza a lovit cu pumnul in repetate rânduri in geamuri, a forțat usa și mi a adresat injurii. O parte din aceasta scena a fost înregistrată de camera de bord a autoturismului, va rog respectuos sa faceți acest videoclip public sa stie toată țara cum sunt tratati clienții de către aceasta firma de curierat! Plus de asta printr-o simpla cautare pe google veți găsi numeroase plângeri despre atitudinea angajaților și întârzierea coletelor.”
Constănțeanul a făcut o sesizare la Secția 4 Poliție.
Constanța 100% a contactat reprezentanții Cargus. În momentul când/dacă vom primi un punct de vedere îl vom face public.
Eu am facut reclamatie 370483 la ei ptr un colet FRAGIL inscriptionat cu banda pe TOATA SUPRAFATA si a ajuns la destinatie cioburi…de 16 zile, NU AM RASPUNS NICI IN PREZENT!