Primăria Constanța anunță că, în contextul instituirii stării de urgență, în conformitate cu prevederile Decretului 195/2020 și pentru limitarea contactului ofițerului stării civile cu prea multe persoane, au survenit o serie de modificări privind depunerea declarațiilor și oficierea căsătoriilor.
- Programarea datei și a orei încheierii căsătoriei se va face la numărul de telefon: 0241-485154.
- Declarația de căsătorie și documentele prevăzute de lege se vor transmite on-line pe adresa de mail spclep_starecivila@primaria-constanta.ro. Data depunerii declarației este data transmiterii on-line.
- Documentele în original vor fi prezentate cu ocazia oficierii căsătoriei, dată la care se va semna declarația de căsătorie în fața ofițerului de stare civilă.
Cei care se căsătoresc trebuie să respecte prevederile Decretului Președintelui României nr. 195/16 Martie 2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României și anume prezența a maxim 10 persoane în momentul oficierii cununiei civile.
Întreaga procedură poate fi consultată pe: http://www.primaria-constanta.ro/dlep/acasa.
Pentru informații suplimentare vă puteți adresa Serviciului Stare Civilă la următoarele numere de telefon: 0731-500128 și 0799-606130.