Începând cu data de 17 ianuarie 2022, Agenția Fiscală nr. 4 din strada Badea Cârțan nr. 3 s-a mutat în cadrul spațiului de la parterul blocului nr. 44, situat în strada Soveja nr. 104 (sensul giratoriu din zona Eden).
Conceptul utilizat la organizarea agenției este cel de tip „open space”, relaționarea cu cetățenii efectuându-se direct la birourile amplasate în spațiul deschis.
Operațiunile asigurate la aceste birouri constau în impuneri în evidențele fiscale, scoateri din evidențele fiscale, depunere/eliberare certificate de atestare fiscală, consiliere fiscală, recalculări impozite/taxe, înregistrare rapoarte de evaluare, emitere înștiințări de plată/decizii de impunere.
Plățile se vor efectua la casieriile amplasate într-o zonă separată de spațiul deschis amenajat cu birouri, zonă securizată, conform prevederilor legale.
Programul de lucru în care cetățenii se pot adresa agenției fiscale este:
– luni, marți, miercuri, vineri: 08.30-16.30;
– joi: 08.30-18.30
Instituția reamintește cetățenilor ca accesul în agențiile fiscale se face cu respectarea măsurilor de prevenție și protecție împotriva îmbolnăvirii/răspândirii virusului Sars-Cov-2, conform normelor legislative în vigoare și este permis cetățenilor care:
- prezintă dovada de vaccinare împotriva virusului SARS-Cov-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
- prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR negativ pentru infecția cu virusul SARS-Cov-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-Cov-2 nu mai vechi de 48 de ore;
- se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-Cov-2.