- Noua unitate se află pe Bulevardul 1 Decembrie 1918 din Constanța și dispune de echipamente multifuncționale accesibile non-stop
- Noul spațiu BCR le oferă clienților o altfel de experiență bancară, atât prin infrastructură și design, dar și prin dezvoltarea unui dialog mai apropiat cu fiecare client, bazat pe consiliere personalizată și pe principiile educației financiare
Banca Comercială Română (BCR) își consolidează prezența în oraș prin inaugurarea unei unități noi, pe un model ce transformă agenția bancară într-un centru de dialog financiar pentru angajații și clienții BCR.
Într-un spațiu generos de aproximativ 200 mp, BCR pune la dispoziția clienților o zonă de consiliere informală, 3 săli dedicate întâlnirilor și oferă angajaților săi o zonă de Back Office cu 7 locuri. De asemenea, noua sucursală beneficiază de o zonă Self Service 24 Banking, cu un ATM și două echipamente multifuncționale, care sunt disponibile non-stop pentru clienții care vor să efectueze tranzacții și în afara programului băncii și care permit o gamă largă de operațiuni precum retrageri și depuneri de numerar, schimb valutar, plata facturilor și plata ratelor.
Conceptul de amenajare a sucursalei reprezintă concretizarea unui model inovator de comunicare bancară, bazat pe principiile educației financiare, și urmărește dezvoltarea unui dialog mai apropiat cu fiecare client. Noul spațiu BCR le oferă clienților din Constanța o experiență bancară la standarde înalte, atât prin infrastructură și ambient, cât și prin sprijinul personalizat și consiliere pentru alegeri financiare inteligente.
„Ne bucurăm să anunțăm deschiderea unei noi unități BCR în Constanța, cu atât mai mult cu cât este vorba despre prima din oraș dezvoltată pe modelul centrelor de dialog financiar. Noul spațiu este gândit ca un loc pentru conversații financiare personalizate, în care ne uităm la soluțiile pe termen lung pentru atingerea prosperității. Suntem aici să răspundem la întrebări legate de finanțe și să oferim sfaturi pentru alegeri financiare inteligente, Vrem să discutăm deschis cu clienții noștri despre cum pot fi gestionați mai bine banii: cum economisim, când e bine să luăm sau nu un credit, ce produse de investiții alegem sau cum accesăm finanțarea pentru o afacere. Îmbinăm noile tehnologii intuitive cu pregătirea consilierilor BCR pentru a ne atinge obiectivul de a oferi clienților noștri o experiență modernă, plăcută, dar mai ales în acord cu așteptările lor”, a declarat Laurențiu Vasilief, Director Zonal Retail, BCR.
Noua sucursală BCR se află pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, Bl. L55, parter, în zona Casei de Cultura Balada. Unitatea a fost dezvoltată pe baza recomandărilor și sugestiilor oferite de clienți, astfel încât să îndeplinească cât mai îndeaproape nevoile și dorințele acestora.