CFR își mai umilește, încă o dată, clienții. Trenului care trebuia să plece în această dimineață din Sibiu spre București are o întârziere mamut.
Este vorba despre trenul IRN (InterRegioNight) 473, care trebuia să plece din Sibiu spre București la ora 5.4 și să ajungă în 5 ore și jumătate în București.
Ei bine, la ora redactării acestei știri, adică 10.00, trenul nu plecase încă!
Site-ul CFR anunța o întârziere de 356 de minute! Asta înseamnă că oamenii ar fi trebuit să fie deja la destinație, dar trenul încă nu a plecat!
„Nu ni s-a spus nimic. Așteptăm, sperăm să plecăm peste o oră. Problema este că am pierdut deja trenul de legătură din Constanța spre București și nu știm dacă ajungem la timp pentru ultima cursă.”, a declarat un constănțean captiv în gară.
Printre pasageri sunt oameni bătrâni și bolnavi.
Reamintim că, recent, angajații CFR au făcut grevă, nemulțumiți de salarii. Detalii aici: Grevă la CFR, 266 de trenuri oprite. COMPLETARE: Conducerea companiei își cere scuze
CFR nu face nimic
CFR nu i-a ajutat cu nimic pe cei care așteaptă, nici măcar cu informații.
Pe site-ul companiei, apare o defecțiune departe de Sibiu, în zona Aradului, despre care se spune că va genera întârzieri. Iată despre ce este vorba:
„Astăzi, 01.10.2023 din jurul orei 00:40, circulația feroviară pe secția Ilteu-Ilia este întreruptă ca urmare a producerii unui deranjament la infrastructura feroviară din cauza defectării unui tren privat de marfă, generând astfel întârzieri semnificative în circulația trenurilor CFR Călători care tranzitează zona afectată.
Călătorii vor primi apă și produse preambalate în Arad și Simeria.
Aceste întârzieri generează decalări ale orarelor de circulație și pentru alte trenuri de călători necesare în vederea asigurării legăturilor pentru călători până la destinație.
Până la restabilirea circulației în condiții de siguranță de către echipa de intervenție a CFR SA, trenurile CFR Călători cu circulație pe zona afectată staționează.
Circulația în zona afectată se desfășoară în funcție de măsurile operative stabilite și dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA.
Detalii despre aspecte referitoare la intervențiile ce au loc ca urmare a întreruperii circulației (timp de remediere și reluarea acesteia) între Ilteu-Ilia pot fi solicitate la managerul infrastructurii feroviare – CFR SA, cel care organizează şi dirijează circulaţia tuturor trenurilor pe calea ferată.”
Recomandări:
DEMISIA!!!!
Defectarea unui tren privat de marfa …….Vinovati de aceste „defectiuni ” ,din ce in ce mai dese la trenurile private sunt doar cei din Ministerul transporturilor .Scurt ! Zeci de directii si servicii cu obligatia clara de a verifica din toate punctele de vedere TOT ce circula pe liniile ferate ale tarii ,se fac ca -si fac datoria .Este singura explicatie daca nu cumva este si multa coruptie.Afara cu ei ,incepand cu Ministrul care nu a destituit pe nimeni dupa astfel de evenimente
Dec .1989 : LI – BER – TA – TE , LI – BER – TA – TE ! Ceaușescu putea fi skimbat , din 1986 ! !
Și ce legătură au aia din birouri de cereri ba demisia când problema e la șine? Să cereți drakului demisia doreilor de la CFR infrastructură nu sefilor de la CFR Călători
Nu mai mancati **** domnilor jurnaliști!!!
Greva a fost facuta , datorită proastelor conditii de munaca ,datorita lipesei pieselor de schimb , lipsei unui material rulat nou care sa nu mai dea atate probleme si defectari, daorita confortului pentru călătorii si in ultimul rand pentru salarii care sunt niste salarii de mizeie in comparație cu munca depusa .Nu va mai tot legati de personalul CFR executant, nu.ei sunt de vina !! Daca vreti sa găsiți vinovatii pentru această situatie dezastruoasa , o sa-i găsiți la parlamentul României, la Guvernul României, la Ministerul Transporturilor!!!
(Comentariu moderat)