Aveam o oarecare apreciere pentru marca de bere Heineken. Nu beau, dar au o serie de campanii prin care dau o mână mică de ajutor la dezvoltarea societății. De aceea consider că ar trebui să monitorizeze cu atenție modul în care angajații și subcontractorii săi se ocupă de sarcinile pe care le au.
Dacă au de gând să facă asta, pot începe cu șoferul dubiței B-359-BBB, care, sâmbătă după-amiază, livra marfă într-un cartier al Constanței.
Omul a fost claxonat, scurt, pentru că bloca un loc de parcare plătit. După ce a fost anunțat de manipulant, a ieșit din magazin, supărat foc din cauza claxonului. ”Ce făceai dacă nu se inventau claxoanele? Nu puteai să intri în magazin sau să aștepți? Ăsta este locul de parcare al magazinului”, a spus el, mutând totuși mașina din loc.
Când cel care deține locul a încercat să-i explice că a parcat, de fapt, pe șosea, și că a blocat un loc de parcare plătit, omul a întors spatele. La încă o încercare, a răbufnit. ”Ce mă tot f… la cap?”. Asta în condițiile în care magazin erau și doamne și chiar și un copil.
Sper că Heineken va lua măsuri și ne va anunța și care sunt acelea. Imaginea unei firme importante este pătată de comportamentul grobian al unor șoferi fără cei șapte ani de-acasă.