Bulevardele Constanței se umplu de stâlpișori

Proiectul de reabilitare a bulevardelor din Constanța prevede benzi dedicate transportului în comun care să fie delimitate cu stâlpișori. Așa, șoferii care au tendința să le folosească vor fi opriți.

Fără stâlpișori, benzile dedicate sunt folosite de foarte mulți conducători auto. Se întâmplă, de pildă, pe bulevardul Tomis.

Operațiunea de montare a stâlpișorilor a început în zona Casei de Cultură.

Nu se știe încă modul în care se va face deszăpezirea, atunci când va fi nevoie.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

15 comentarii la “Bulevardele Constanței se umplu de stâlpișori

  1. si masinile unde le parcam caci ne am luat masini platim impozit ……avem piste de biciclete si nicio bicicleta avem masini ce facem cu ele daca nu avem cum sale folosim si unde sa le parcam le rascumpara primaria ca sa ne luam biciclete mopeduri si trotinete? este dreptul tuturor sa aiba o masina si este obligatia administratiei sa asigure utilitatile necesare inclusiv parcari deci?! daca vrem sa ne folosim bunul personal masina neasigurarea unui loc de parcare inseamna oare ingradirea drepturilor cetateanului si obligarea la folosirea altor mijloace de transport platind bilete bicilete trotinete mnopeduri? si apropo pe alea unde le parcam? le bagam in apartamente?

    1. Mii de constănțeni au mașini hibrid, deci plătesc impozit de 6 lei pe an pentru ele. Ce locuri de parcare vreți să asigure primăria din acești 6 lei?

      1. Ar fi putut asigura primaria multe locuri de parcare daca nu ar fi cheltuit, inutil, pe miile de indicatoare aparute in urma infiintarii sensurilor unice fara niciuo motivatie de fluidizare a traficului. Ar mai fi fost bani daca nu se cheltuiau inutil pe borduri, pavele, insulele din intersectiile de la Kaufland, Trocadero etc, imprejmuirea parcului de la gara, bordurile imense din parcul Tabacarie….

          1. Oare a cui este fabrica de stâlpișori???
            Ce comision se da pe stâlpișori????

        1. Orașul ăsta trebuie să aibă o fațǎ nouă! Destul semănăm cu Dridu și Fierbinți . Mai ieșîți din oraș și vizitați alte orașe care s au modernizat și dupaia comentați . Când intri în Constanța dinspre Valu zici ca intri în Slatina, nu în Constanța . Eram cândva al doilea oraș al țării .

    2. Mașinile în afara orașului și transportul in comun că alternativa! Nu doriți că dumneavoastră și mai ales copii dumneavoastră să respire un aer mai puțin poluant?Eu da.
      Poate folosim și pistele pentru biciclete că alternativa!
      Nu i spun din răutate, este pur și simplu ce gândesc! Să fiți binecuvântați!

      1. Constanta este cel mai aerisit oraș, bate briza mereu. Așa că nu mai freca bărbunca cu poluarea…

  2. Vis a vis de locuri de parcare primaria ar fitrebuit sa nu desfiinteze peste 1000 de locuri de paracare pe bulev.Lapusneanu ,dela Dacia pana la Oxford (unde au montat stalpii de iluminat pe carosabil in loc sa fie monati intre copaci )…Asa s-a reusit ca bulevardul acesta sa fie cu stalpii de iluminat intre copaci pe partea stanga (spre satul de vacanta ) si cu ei pe carosabil pe partea dreapta (spre Citty mall si Oxford) !Gandire smart …

  3. Poate ca ar fi fost bine ca intai sa asigure o alternativa la parcarile desfiintate de pe Bulevarde, mai ales ca urmeaza si alte desfiintari, atat de pe Bulevardele ce vor fi reabilitate cat si de pe strazi mai mari ! Ca sa nu mai vorbim despre spatiile verzi dintre blocuri care acum sunt parcari, probabil ca in viitorul apropiat vor face si acestea obiectul transformarii, adica revenirea la spatiu verde.

  4. Sigur treaba asta a fost gandita de o minte luminata… Daca se strica un autobuz si ramane banda blocata… cele care vin dupa, vor astepta si ele depanarea? Daca Doamne fereste se intampla un accident … ca… se mai intampa si dianastea… toate autobuzele vor sta in coloana pana vine politia, salvarea se fac masuratori, verificri, etc… ???

  5. parcari de 6 lei impozit pe masini hibride? well sa nu uitam ca bugetul nu este format numai din 6 lei impozit platiti de proprietarii de hibride…vorba vine caci majoritatea sunt suv uri care incalzesc atmosfera so ocupa spatiul pe soselele unui oras care nu are strazi sau bulevarde pentru ele….este obligatia administratiei sa asigure utilitatile necesare inclusiv parcari din bugetul existent …..din bugetul in integralitatea lui…..borduri, pavele, insulele din intersectiile de la Kaufland, Trocadero etc, imprejmuirea parcului de la gara, bordurile imense din parcul Tabacarie…au scos bani frumnosi din buget pun pariu ca se construia o parcare doua …..

    1. Sunt foarte multi cei care plataesc 6 lei. Un loc subteran costa spre 30.000 de euro. Cati ani trebuie sa platească? Sa stiti insa ca primaria nu are obligatia sa construiasca parcari. Nici pe deparate. De fapt, multi oameni destepti spun ca noi de fapt nici nu ne dorim parcari. Daca il ascultati pe acest om, veti vedea ca are sens ce spune: https://youtu.be/qon5qDfd2AM

      1. Acei „oameni destepti” unde isi parcheaza masinile? Presupun ca atunci cand nu circula le tin in curtea vilelor sau caselor lor. Nu exprima opinia unor locuitori la blocuri de 4-6-10 etaje, care au fost construite in imediata apropiere a bulevardelor. Cand s-au proiectat marile cartiere ale Constantei s-a urmarit sa se obtina doar o concentrare cat mai mare a locuitorilor, conceptul de mobilitate era practic necunoscut, sau considerat lipsit de interes pentru un oras mare.
        Comparatia cu Copenhaga ( o mare metropola europeana), nu are nici un rost, in conditiile in care aici exista autostrazi urbane (nu drumuri de interes local!), care permit traversarea de la nord la sud sau dinspre vest spre est si mai departe in timp scurt.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Nemulțumiți pentru 2 minute și 14 secunde în plus

mar feb. 13 , 2024
Primăria Constanța a luat pe 12 februarie o decizie care a stârnit nemulțumirea unor șoferi: a redus viteza de pe drumul dintre Constanța și Valu Traian la 50 de km/oră de la 70, după ce drumul a intrat în administrarea sa. Primăria Constanța este de părere că prin implementarea acestor […]

V-ar putea interesa și: