Carrefour România sărbătorește 15 ani de activitate pe plan local, printr-o lună aniversară plină de surprize și premii, dedicată iubitorilor de sport. Cu ocazia aniversării, între 16 iunie și 13 iulie brandul a pregătit clienților săi o super tombolă aniversara prin care oferă 50.000 de vouchere în valoare de 100 de lei fiecare pentru achiziționarea echipamentelor sportive din toate hipermarketurile Carrefour din țară.
Astfel, odată cu luna aniversară, Carrefour organizează o tombolă pentru cele 50.000 de vouchere prin care clienții vor primi, după emiterea bonului fiscal, un bon nefiscal, emis automat de casa de marcat. Bonul nefiscal va conține un cod unic de bare, format de 13 cifre. Acesta poate fi înscris o singură dată printr-un SMS la 1702 sau pe site-ul oficial, www.carrefour.ro.
Voucherele pot fi folosite pentru achiziționarea de articole sportive din magazinele Carrefour. Desemnarea câștigătorilor se va realiza electronic, printr-o serie de trageri la sorți ce vor fi efectuate în fiecare joi (23 iunie, 30 iunie, 7 iulie, 14 iulie), alegându-se câștigătorii.
După fiecare tragere la sorți, câștigătorii vor primi câte un SMS care va conține un cod format din 13 cifre, similar unui cupon de cumpărături, valabil pentru achiziționarea de articole sportive din magazinele hipermarket Carrefour.
“Sărbătorim, alături de clienții și partenerii noștri, 15 ani în care ne-am setat misiunea de a crea o viață mai bună pentru consumatorii români, iar promovarea și susținerea sportului sunt moduri prin care brandul nostru duce această misiune mai departe. Antrenor, co-echipier sau pur și simplu suporter, Carrefour este mereu în echipa ta, cu cele mai bune sfaturi, echipamente sportive sau evenimente la care să faci mișcare, indiferent de nivelul la care te afli. Susținem cu mândrie campionii de zi cu zi, dar și pe cei care nu concurează pentru medalii, ci practică sportul din plăcere, participând în competițiile de amatori. La Carrefour susținem sportul în orice formă. Pentru cel mai frumos joc, la mulți ani, Carrefour!”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.
Campania aniversară “De 15 ani, campionii prețurilor mici” pune accentul pe activitatea sportivă a românilor, inscriindu-se în acceași tematică cu “Carrefour-Sponsorul fotbaliștilor de mâine”, o campanie prin care retailerul direcționează 1% din vânzarea produselor marcă proprie și a produselor partenere către 55 echipe de fotbal de juniori din țară.