eMAG anunţă pe 11 noiembrie 2022 cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani. Vor fi 1,5 milioane de oferte şi reduceri de peste 360 de milioane de lei, 69% din ofertă fiind la cel mai bun preţ din 2022.
Pentru ediţia din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creştere cu 30 de milioane de lei faţă de anul trecut.
Comenzile vor fi livrate din centrul logistic dezvoltat de retailer, dotat cu roboţi de ultimă generaţie, după o investiţie de peste 43 de milioane de euro în tehnologie. eMAG a decis să menţină neschimbat preţul livrării în acest an.
Oferta ţine cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%), televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%) şi frigidere (20,7%).
Potrivit aceluiaşi studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021.
„Având în vedere inflaţia şi presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoţii. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creştere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preţ din an şi rate direct din contul eMAG sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerţul online tocmai pentru că preţurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi şi să menţinem costul neschimbat al livrării, iar pentru clienţii Genius avem o oferta unică: între 7 şi 13 noiembrie, dăm vouchere înapoi celor care plătesc un abonament Genius anual. Ne-am pregătit pe toate nivelurile – ofertă, servicii, tehnologie, facilităţi de plată si livrare şi avem încredere că vom avea un eveniment de succes,” a spus Tudor Manea, CEO eMAG.
În pregătirea zilei de Black Friday, în care traficul în site depăşeşte 12 milioane de vizite, eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere şi servicii de tip cloud precum şi în chatbot-ul virtual Dana.
De asemenea cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unităţi şi a firmelor de curierat, eMAG vrea să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În Bucureşti, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.
eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicaţii de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 şi 13 noiembrie. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.
De asemenea, clienţii vor putea achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la produsele pe care le achiziţionează în ziua de Black Friday.
De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienţii eMAG au la dispoziţie :
- 160.000 de electrocasnice mici
- 60.000 de televizoare
- 205.000 de smartphone-uri şi gadget-uri
- 40.000 de laptopuri
- 60.000 de frigidere şi maşini de spălat
- 350.000 de produse fashion
- 1,5 milioane de scutece
- 150.000 de jocuri şi jucării
- 300.000 de produse pentru casă şi grădină
- 60 de tone de cafea
- 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice
Produse speciale
- Peste 24.000 de nopţi de cazare în România
- Maşini, velier şi motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro
- Peste 10 kg de aur
- Peste 58 de tone de carne de porc
- Servicii medicale- abonamente, screening şi analize
- 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion
- Ceasuri şi bijuterii de lux
Un comentariu la “Ce a pregătit eMAG pentru cel mai mare Black Friday din istoria sa”