Primăria Constanța se promovează asiduu pe rețelele de socializare, de ceva vreme, din bani publici.
Pe Facebook, instituția plătește pentru ca mesajele sale să ajungă la mai mulți oameni. Printre aceste mesaje se numără și unele de interes public, dar și altele care au o pronunțată tentă de PR.
De exemplu, în una din postările recente sponsorizate, ni se arată cum primarul Chițac prezidează Comitetul Local pentru Situații de Urgență, din căldura biroului din primărie, și ni se spune că echipele instituției „intervin în permanență pentru rezolvarea tuturor sesizărilor.” În alta, suntem anunțați așa: „Constanța este fermecătoare chiar și iarna, iar târgurile de Crăciun aduc și mai multă bucurie în viețile noastre.”
Primăria Constanța plătește, pentru acest gen de promovare, 124.000 de lei, fără TVA (aproximativ 25.000 de euro), către o firmă din București.
Este vorba despre Weblex Solutions SRL, înființată în anul 2015. Administrator și unic asociat este Nicolae Stan. Potrivit Termene.ro, în anul 2022, firma a avut o cifră de afaceri de 56.408 lei, pierderi de 167.648 de lei și doi angajați.