Asociația Constanța ia Atitudine a formulat o solicitare în atenția Comisiei nr. 3 (Comisia pentru servicii publice, comerț, turism și agrement) a Consiliului Local privind proasta gestionare a iluminatului public stradal.
”În urma numeroaselor sesizări venite de la cetățenii orașului nostru privind administrarea si gestionarea defectuoasa de către Primăria Municipiului Constanta a unor situații de necesitate publica, am evidențiat problema iluminatului public drept principala nemulțumire a plătitorilor de taxe si impozite. Locuitorii din mai multe zone ale orașului sunt revoltați pentru lipsa iluminatului public și consideră această problemă un factor de risc în traficul rutier nocturn, dar și un real pericol pentru siguranța cetățenilor si a bunurilor mobile (autoturisme). Pe aceasta cale ne-au fost semnalate si cateva furturi din autoturisme si locuințe, dar si câteva cazuri de agresiune asupra unor persoane vârstnice. Pe aceasta cale, Asociația Constanța ia Atitudine dorește un punct de vedere vizavi de problemele expuse mai sus. Totodată, dorim sa aflam cum a fost posibil și de ce a fost lăsat sa expire contractul de mentenanță fără a fi asigurată continuitate!?”, se arată în cererea ACIA către Comisia 3.
Reprezentanții ACIA spun că doresc o expunere de motive din partea Primăriei Municipiului Constanța în care cetățenii sa fie informați conform organigramei , cine este viceprimarul și directorul de gospodărire comunala cărora le-au fost atribuite sarcinile iluminatul public dar care au dat dovada de amatorism și neglijență în serviciu.
”În același timp solicităm primarului sancționarea drastică, până la eliberarea din funcție a celor vinovați, în caz contrar ACIA își va continua demersul în găsirea și demascarea celor vinovați sesizând totodată autoritățile competente de încălcarea legislației in vigoare”, au mai spus reprezentanții ACIA.