Mii de camioane așteaptă în fiecare zi ore întregi pentru a intra sau ieși din România. Țara noastră pierde miliarde de euro din cauza acestor timpi morți. Și asta se întâmplă din cauză că, fără niciun fundament, Austria se opune integrării României în spațiul Schengen terestru.
Blocada austriacă a fost primită cu frustrare de români. Cu boicot. Se pare însă că nu de toată lumea. Austriecii au ușile deschise în Portul Constanța. L-au vizitat recent, iar conducerea Administrației Porturilor Maritime Constanța, dar și organizația patronală Constanta Port Business Association, au ținut să marcheze momentul.
„Directorul general al CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta, Mihai Teodorescu, le-a prezentat oamenilor de afaceri austrieci contextul actual si investitiile majore care sunt focusate catre Portul Constanta, amintind de aprobarea, recent, de catre Guvern a celei mai mari investitii din ultimii 30 de ani, respectiv dezvoltarea molurilor III si IV S cu o valoare de peste 1 miliard de euro. Misiunea economica, dedicata firmelor austriece si reprezentantelor lor din Romania, s-a axat pe urmatoarele domenii de interes: logistica si transport, infrastructura portuara, solutii IT si solutii pentru digitalizare si automatizare. Scopul acestei actiuni este de a oferi firmelor din Austria o vedere de ansamblu asupra importantei Romaniei ca centru logistic si de a le facilita incheierea de noi parteneriate cu firme locale. Dupa un tur al portului Constanta, delegatii firmelor austriece au avut intalniri cu reprezentantii comunitatii portuare si au stabilit relatii de afaceri in domeniile de interes.”, a transmis APMC.
Patronii din port se laudă și ei, printr-un comunicat de presă, că au participat pe data de 12 martie la întâlnirea de lucru cu misiunea economică a Austriei în portul Constanța.
„Aflată la a doua inițiativă de conectare cu mediul de afaceri privat din portul Constanța din ultimii ani, misiunea economică a Austriei a reprezentat companii cu activitate în diverse domenii precum transport, logistică, producție, construcții, consultanță tehnică și în afaceri, venite pentru prima dată în România, și firme austriece consacrate, deja prezente pe piața românească. Participanții la întâlnire au avut ocazia să discute și să exploreze posibilități de colaborare în cadrul unei sesiuni de business networking pentru dezvoltarea de parteneriate comerciale și intensificarea schimburilor de mărfuri prin portul Constanța.”, se arată într-un comunicat al Constanta Port Business Association.
Nici conducerea portului, nici patronii nu au scos vreun cuvânt despre Schengen terestru, deși majoritatea mărfurilor care ajung în Portul Constanța sunt transportate pe cale rutieră în afara României. Timpii de așteptare pentru că nu suntem în Schengen înseamnă prețuri mai mari și competitivitate mai mică. Ca să nu mai vorbim de poluare.
Recomandare: Ce diferențe sunt între șefii porturilor Constanța și Rotterdam
Dar vindeți l d le austriecilor, cum sa întâmplat și cu Petrolul, vă luați șpăgile aferente și vă duceți liniștiți acasă. Ai draqu cu melcii voștri. . .
Chiar credeți ca șefii portului Constanța au cunoștință de acest Schengen ? O fi o bariera ,o fi un port mititel ,o fi capitala unei tari ?
Niște “sclaveti” 🤷♂️!
Suferă din cauza unora,că ăștia,care ar trebui supervizați de ministere înainte de a face orice acord,,,nu numai interese personale ,de parcă sunt porturile lor , șoselele lor,, totul este avuție națională,,și asta are implicație și cu spațiul Senghen
Niste ticăloși rusofili ajutați pe din spate guvernul de 2 lei rusofil și el, cantandu-le in struna austriecilor și indirect rușilor, neținând seama de restricțiile UE asupra criminalilor ruși și de umilirea la care este supusă Romania de către austrieci ! Niste hoți care pentru comisioane sunt in stare sa se târască in genunchi și să se umileasca in fața austriecilor, niste gunoaie care nu merita sa fie in UE !
Lasă să investească, sa vina cu mărfurile aici sau să plece de aici și apoi oamenii lor de afaceri vor vrea Schengen! Pentru că vor pune presiune pe guvernul lor pentru reducerea cheltuielilor și timpilor morți!
Tradatori de tara!
Famila Ladan care a facut ca postul de conducere sa fie al familiei.Doar cei din familie are dreptull la el. Dar nimeni nu spune nimic. Acel post de conducere a apartinut bunicului , tatalui si acum fiul Radu Ladan. Un inapt din toate punctele . Abea a terminat scoala 29 ,liceul Decebal , Umc.ul cu sacoșele carate de mămică ..Nu era ceva important in viata pt el ,ca inca de atunci stoa va va moșteni acel post de conducere .. Moștenire de familie Ladan …