Consiliului Județean Constanța are în derulare un proiect privind modernizarea DJ 226 Corbu – Săcele – Istria – Mihai Viteazu.
Drumul, care trece prin localități importante, nu va avea parcări. În schimb, vor fi construite piste de biciclete.
„Acest proiect a fost conceput cu accent pe promovarea mobilității sustenabile și că alocarea spațiului pentru realizarea unei piste de biciclete este parte integrantă a acestei viziuni. Înțeleg cerințele pentru parcări, dar, în prezent, planurile și eforturile instituției se concentrează pe crearea unui mediu mai prietenos pentru bicicliști și pe încurajarea utilizării unei alternative a transportului.”, a declarat președintele instituției, Mihai Lupu. Recomandare: Mihai Lupu, președintele Consiliului Județean Constanța, este urmărit penal de DNA pentru luare de mită!
Același lucru se aplică și în municipiul Constanța: se desființează locuri de parcare pentru a se construi piste de biciclete. Cel mai nou exemplu este bulevardul I.C. Brătianu.
Pentru locuitorii din Corbu și Săcele, bicicleta poate fi un mijloc de transport în interiorul localității, dar este mai greu să ajungi cu ea în Constanța, de pildă.
OPINIE
De mai mulți ani, ni se spune de către politicieni că trebuie să renunțăm la mașini și să folosim transportul în comun. I-ați văzut însă pe ei făcând acest lucru? I-ați văzut pe Mihai Lupu, Vergil Chițac sau alții venind cu bicicleta la serviciu? Sau cu mijloacele de transport în comun? Eu nu. În aceste condiții, se pare că politicienii vor ca noi, oamenii obișnuiți, să folosim bicicletele, poate pentru ca șoselele să fie mai libere pentru ei. Și, apropo, în orașele civilizate se construiesc parcări subterane imense. Aveți un singur exemplu AICI.
Eu vreau piste pt biciclisti. Orice oras civilizat e impanzit cu piste pt biciclisti. Mai iesiti cu curu din masina. Mai scapati de burta. Traiti mai sanatos
Aici e vorba despre drumuri judetene si comune.
Pentru Anonim: pistele pentru biciclisti sunt rute separate, adesea total diferite de caile de transport auto. Nu are sens sa mergi cu bicicleta in paralel cu masinile (nu toate electrice) si nu intotdeauna in siguranta. Un oras civilizat are multe spatii verzi, parcuri care sunt impanzite de piste pentru biciclisti. Rutele sunt alese ca sa duca de undeva pana in alta parte, de obicei util, nu doar de dragul de a bicicla. Burta nu se face de la masina ci de la alimentatie.
Dorel lovește din nou!
Prin oraș, vor fi doar segmente de piste pentru biciclete.
Nu vei putea face commuting sau seara o plimbare.
Nu va exista continuitate, să poți merge din punctul A in B.
Pe Lăpușneanu sunt stâlpi și guri de canalizare pe pistă, de trecerile la nivel nu mai vorbim, ele nu există.
Amiralul de vase mici, vrea să organizeze în Constanța concursuri de XCC.
Bani aruncați aiurea, doar sa ne lăudăm că avem piste pentru bicicletă.
Este o aventură sa mergi cu bicicleta în Constanța.
Numărul grobienilor la volan este foarte mare și în creștere pe timp ce trece.
Politia este inexistenta, o grămadă de mașini parcate pe pistele de bicicletă.
Nu avem educație pentru așa ceva.
Mergeți în Sibiu, Timișoara, Arad, Cluj, Brașov sau Oradea ca biciclist, apoi pentru o zi prin Constanța.
Diferența este uriașă, acolo sunt șanse mari să vă întoarceți acasă fără evenimente in trafic.
Nu vad legatura de nume cu Dorel. Daca nu va place Constanta puteti sa va mutati (temporar sau definitiv) la Sibiu, Timisoara, Cluj etc. Eu am scris doar ca nu este corect nici pentru automobilisti si nici pentru biciclisti ca pistele sa fie in paralel cu bulevardele si sa ia din carosabil si din trotuar (vezi exemplul dvs. cu Lapusneanu de la Dacia spre City Mall). Daca aveam parcuri si daca nu se construiau zgarie-nori pe fiecare m2 de teren probabil ca s-ar fi putut face niste trasee rezonabile. Oricum, bicicleta, patinele sau schiurile sunt pentru mine niste mijloace de a ajunge din A in B, nu pentru plimbare.
Începând de vineri seara de la orele 00.sa se interzica cu desavirsire circulatia masinilor in orasul constanta.gara,centru vechi,dacia centru vechi.delfinariu,centru vechi.ce rost ca îmi faci pista de bicicleta cind merg cu autobuzul alături.ginditi ce trebui nu ce vreți voi ăștia din primarie .sinteti plătiți să-mi faceți viata confortabila in oras,nu sa ma puneți în pericol.
Si pentru ce este nevoie de parcari pe DJ226? pistele de biciclete sunt mai necesare
Toate le avem făcute în 3 ani doar pistele este prioritar și în tomis 3 pe amiia1 aveți oroect de parcare cind veți lua la purificat proiectul dom consilieri și dom chitac dacă nu terminați lucrările pina la final măcar începeți și în tomis 3 sa lăsați de munca p s d ului
Consiliul Județean Constanța nu vrea parcari, ci piste pentru bicicliști. Pentru că bicicliștii sunt mai mulți decât mașinile în orașul Constanța
Mașini sunt vreo 100-150.
Pe când bicicliștii…
Asa cum spune si alt domn de aici. Daca nu va place in Constanta de ce mai locuiti aici? Nu va tine nimeni sa nu va mutati in civilizatie. Referitor la biciclete nu zic sa nu existe piste. Dar sistemul comunist de infrastructura nu ne permite in multe locuri pistele astfel incat sa avem si un trafic auto decent si parcari si trotuar pentru pietoni. Pai aia nu au blocuri comuniste, au zone rezidentiale cu parcari supraetajate la parter, demisol, au zonele centrale impanzite cu parcari supraetajate. Si personal nu consider bicicleta utila in orasul asta. Doar nu imi iau sacii cu cartofi in spate doar sa consider ca sunt vestic de mentalitate. Aici e multa confuzie in randul multor concetateni ce confunda stilul vestic. Pai acolo zona de centru este mai mult amenajata pentru biciclete. Restul zonelor rezidentiale au piste doar pe arterele principale care au avut in planul initial de proiectare aceste piste. Nu ce facem noi. O struto-camila.
Nu e vorba de orașul Constanța în text, ci de comune și un drum județean. Citiți vă rog înainte de a comenta.
Primarul s-a pus rau cu soferii din Constanta. Sigur zboara la urlatoarele alegeri. Il gasesc astia fara centura la bicocleta si il amendeaza.