Pe podul din Ovidiu s-au impus restricții de trafic pe 18 septembrie (pentru a doua oară în acest an), cu promisiunea că vor dura până pe 30 octombrie. Cu toate că au trecut două săptămâni de la termenul limită, încă se lucrează, iar circulația este un coșmar.
„Ne-au terminat cu lucrările astea. Trec podul în fiecare zi, de cel puțin două ori, și este un coșmar. Trebuia să fie gata pe 30, dar nu au mai spus nimic.”, ne-a transmis unul dintre șoferi.
„Începând de luni, 18.09.2023, ora 9:00, se vor institui restricții de circulație pe podul de pe DN 2A, km 196+739, la Ovidiu, în județul Constanța, pe Calea 2 de circulație (direcția de mers Constanța – Hârșova), pentru a continua și finaliza lucrările de reabilitare a acestui important obiectiv de interes național si european. Podul este amplasat în intravilanul orașului Ovidiu, pe drumul național DN 2A, care este amplasat în partea de sud-est a României, având traseul de la Vest către Est și străbate zona de platou a teritoriului Dobrogean, traversând canalul Poarta Albă-Midia-Năvodari.“, au anunțat, la momentul respectiv, reprezentanții CNAIR.
Potrivit DRDP Constanța managementul de trafic era aprobat până la data de 30.10.2023.
Lucrările se vor prelungi până aproape de Crăciun! Deși CNAIR nu a anunțat printr-un comunicat de presă ratarea termenului, pe site apare informația că lucrările vor dura până pe 15 decembrie, ora 23.59. Nu este însă sigură că noul termen va putea fi respectat, pentru că vremea nu mai este atât de prielnică.
Circulația pe pod a mai fost restricționată în perioada 1 februarie – 31 mai 2023.
În România nici un termen al finalizării unei investiții nu este respectat.De zeci de ani de zile.
Primarul din Ovidiu declara că la 31 octombrie lucrările de reabilitare a podului se vor încheia….Nu a precizat și anul.
CNAIR a anunțat oficial data de 31 octombrie. CNAIR se ocupă de lucrare, Primăria Ovidiu nu are nicio competență.
Într-o țară normală firma ce executa lucrarea ar fi trebuit sa suporte penalizări drastice pentru nerespectarea termenelor. Există in contract asemenea clauze?
Stimate ziarist ar trebui să faceți public numele firmei. Sunt in întârziere cu lucrarea dar duminica e doar paznicul pe pod. Dacă existau penalizări drastice se lucra zi de zi !
Dar cum bănuiesc cred că e o firmă cu dedicație de sus !
În anii socialismului era ceva banal ca o investiție,în orice domeniu,să fie gata înainte de termen.De 33 de ani însă,orice lucrare de doi bani,se”realizează” într-un timp mult mai îndelungat,cu costuri mult mai mari decât cel asumate inițial.Pentru care nu răspunde nimeni.Eheei,economia de piață!De tarabă ruginită.
CNAIR mafiot si incompetent. Mare bataie de joc acolo. Deci pt reabilitarea unui pod de 100m nu ajung 7 luni atunci cati ani ar fi durat constructia unui astfel de pod cu acest CNAIR !?? Cu ritmul astazi nici 10ani n-ar fi de ajuns.
Ar fi trebuit să lucreze și noaptea ca doar au lumina dar după ora 17)nu mai este decât paznicul
Dacă nu știți mai bine nu comentați. Este 17:48 iar pe pod se lucrează din plin. Și nu este prima data. În fiecare zi trec și după ora 18 și se lucrează.
Este ușor sa fim rai mai ales când nu știm toate detaliile.
Sunt un muncitor macar firma noastră termină lucrarea ,nu că alții o lasă neterminată.nu vă umflați in pene pentru că termenul era pe doi ani și noi îl terminăm la un an …….