Primarul localității Agigea, Cristian Cârjaliu, a vorbit în seara aceasta despre celebrul dosar al piciorului de pod, care este pe rolul instanțelor de mai bine de un deceniu, cu intermitențe.
Mai mult, edilul a precizat că „un procuror cu foarte mult har și aplecat asupra situației va face lumină” în această speță.
„Am aici în față documente despre cum a furat un domn, care a fost numai prin funcții publice, prin intermediul părinților, o bucată de trei hectare din Portul Constanța. Ce este foarte tragic e că nimeni, nicio entitate a statului român, nu trage la răspundere pe acest individ, care are Mercedes S Class, din bani publici. El niciodată nu a fost angajat la privat.”, a spus Cârjaliu, la Neptun TV, arătând spre cameră niște documente.
„Când îndeplinea funcția publică de secretar general al prefecturii, a tras o linie pe unde să treacă și a luat 3,2 hectare din Portul Constanța Sud Agigea. Valoarea totală e de 6,7 hectare, care, printr-o tranzacție supervizată de fostul primar al comunei Agigea, un alt infractor dovedit, i-a vândut cele 6,7 hectare cu fabuloasa sumă de 20.000 de lei, adică cu 5.000 de euro. În anul 2008, aceste hectare sunt tranzacționate cu 5 milioane de euro. Să vedem unde stăm, da?”, a mai spus Cârjaliu.
Acesta a precizat, în cele din urmă, cu subiect și predicat, că este vorba despre Claudiu Palaz, despre care a menționat că este „inginerul” lucrării.
„Aici este o tranzacție de stil mafiot, clar, în care domnul Claudiu Palaz, care este inginerul acestei lucrări, și care este acum vicepreședinte al Consiliului Județean Constanța, și care a votat împotriva comunei Agigea, ne-a votat banii de asfaltări… dânsul este în spatele acestei afaceri și a supervizat-o, pentru că s-a avut acces la planurile vechi ale investiției, pe unde trebuia să treacă podul. Eu cred că în dosarul acesta, un procuror cu foarte mult har și aplecat asupra situației va face lumină.”, a conchis Cârjaliu.
Mai mult despr acest subiect puteți citi într-o anchetă pe care am scris-o pentru România liberă în 2017: Cum a ajuns Portul Constanța să răscumpere pe bani grei ce a dat gratis