Cinci mii de israelieni vor ajunge în această vară în Constanța. De peste două ori mai mulți decât anul trecut, primul în care au venit în număr mare în stațiunile de pe litoral.
Cum s-a ajuns aici? Prin promovare, spune Corina Martin, președintele Asociației Litoral Delta Dunării. Prin promovare deșteaptă, adaug eu.
Corina Martin nu a așteptat să vină turiștii aici, ci s-a dus după ei, în Israel. Mamaia a participat în premieră la târgul de turism din februarie, din Israel. În plus, s-au tipărit pliante în ebraică și s-au difuzat spoturi radio și tv în țara sfântă.
”Peste 1,5 milioane de euro vor veni numai din serviciile de cazare, la cele patru hoteluri, din Mamaia, Năvodari și Eforie, dar încă 2,5 spre 3 milioane de euro vin din serviciile de masă, tururi, excursii locale și atracțiile turistice”, a spus Corina Martin, azi, la Dobrogea TV.
Suma ar putea să fie și mai mare, pentru că din luna august se discută posibilitatea introducerii unui al treilea charter.
Toată această promovare a costat 25.000 de euro. Banii au fost plătiți de către Asociația Litoral, din taxa de promovare a stațiunii Mamaia.
25.000 de euro pentru 5.000 de israelieni care aduc în țară cel puțin 4 milioane de euro. 5 euro pentru fiecare turist.