Dacă sunteți abonat la sistemul centralizat de încălzire și vă decideți să închideți instalația, pentru o anumită perioadă, sunteți obligați să anunțați deîndată RADET, spun reprezentanții regiei.
„În cazul în care din diverse motive ați închis pentru o perioada determinata de timp instalația de încălzire, va solicitam sa informați deîndată furnizorul RADET pentru a se verifica oprirea și pentru a putea fi luata în calcul aceasta perioada de nefurnizare la stabilirea consumului. De asemenea, se va informa RADET și la reluarea furnizarii energiei termice.”, a precizat RADET Constanța, printr-un comunicat de presă.
În cazul în care nu veți informa despre eventualele opriri/reluari ale furnizarii, RADET va considera ca s-a furnizat energie termica în toată perioada intre cele doua citiri succesive ale contoarelor, consumul fiind stabilit pentru întreaga perioada, conform procedurii.
Informarea privind oprirea/reluarea furnizarii se vor anunța la:
- prin adresa scrisa depusa la registratura RADET din str. Badea Cartan nr 14A, sau
- prin pagina de internet a RADET www.radet-constanta.ro la sectiunea „Sesizari și Reclamatii”-petitii online, sau
- prin e-mail la adresa www.office@radet-constanta.ro .