Cauza PROBABILĂ a incendiului care a izbucnit la bordul remorcherului Hercules, aflat în portul Constanța, este „efect termic-tăiere”, spun reprezentanții ISU Dobrogea. Aceasta înseamnă, cu alte cuvinte, că au efectuat operațiuni de lipire fără respectarea normelor de protecție.
A ars instalația electrică din sala motoarelor, echipamente electrice, tablou electric, vopsea.
Din informațiile Constanța 100%, motorul tocmai ce fusese instalat și a costat circa un milion de euro.
Pompierii au fost solicitaţi să intervină, joi, în jurul prânzului după ce a izbucnit un incendiu în camera motoarelor de la remorcherul Hercules, aflat în dana 78 a Portului Constanţa, la faţa locului deplasându-se mai multe autospeciale.
Remorcherul Hercules era în reparaţii de un şi jumătate, iar acestea erau aproape finalizate şi că luna viitoare erau programate probele de cheu. Directorul ARSVOM, agenția care deține nava, Daniel Manole a menţionat că remorcherul era asigurat.
Remorcherul Hercules a fost construit în anul 1988, la Şantierul Naval Brăila, are o lungime de 68,5 metri, o lăţime de 16,5 metri şi un pescaj de 6,5 metri.
Si nava Crisana tot asa la intoarcerea in tara dupa mari investitii in Japonia, a luat foc! Si nu sa mai facut receptia lucrarilor. Si in cazul asta o fi fost la fel, investit 1.000.000, 500k la vapor 500k la buzunar.