Destinația Mamaia Constanța, promovată la Salonul Mondial de Turism din Paris

Paris Franta

Destinații noi, plimbări în natură, vizite culturale, experiențe gastronomice sau relaxare la malul mării. Toate aceste opțiuni de vacanță vor fi găsite la Salonul Mondial de Turism de la Paris, unde destinația Mamaia Constanța va fi promovată pentru prima oară în acest an.

Cu câteva sute de destinații din Franța și din străinătate, târgul de turism de la Paris permite accesul la piaţa turistică franceză, atât din perspectiva zonelor de provenienţă, cât și din cea a categoriilor sociale ale vizitatorilor.

„Reprezentanții Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța vor fi prezenți în perioada 14-17 martie 2024 la Salonul Mondial de Turism de la Paris. Alături de colega mea de la departamentul comunicare, vor mai fi prezenți alături de noi Sebastian Puznava – vicepreședintele OMD Mamaia Constanța și Florin Petre – fotograf partener pentru buna acoperire media a evenimentului. Destinația noastră va participa în mod asemănător cu celelalte târguri de turism, cu 6 filme de prezentare, subtitrate de această dată în limba franceză. Sperăm să ne întoarcem de la Paris cu noi parteneri internaționali, care să ne sprijine atât în promovarea stațiunii Mamaia și a orașului Constanța în Franța, cât și cu atragerea de tour-operatori francezi către litoralul românesc”, a declarat George Măndilă, Președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.

Evenimentul de la Paris reuneşte specialişti din domeniul turismului mondial, reprezentând organisme naţionale, regionale şi locale de turism, asociaţii profesionale, tour-operatori şi agenţii de turism, companii aeriene, firme de închirieri auto, societăţi de transport feroviar sau naval, lanţuri hoteliere, campinguri şi alte structuri de cazare și parcuri de distracţii.

În zona Globe-Trotteurs din cadrul salonului, creatorii de conținut vor împărtăși experiențele lor de călătorie din cele patru colțuri ale lumii și din cele mai pitorești regiuni. Amoureux du Monde, Jonathan Radet, Lost in the USA, Jenny et Benoît, La Croisée du Monde, Bon voyage Camille sunt câțiva dintre participanți.

Înființată în primăvara anului trecut, OMD Mamaia Constanța își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care destinația Mamaia Constanța o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

RAJA nu mai oprește apa în Mangalia pe 14 martie

mie mart. 13 , 2024
Urmare a unor probleme de ordin tehnic apărute în cadrul lucrărilor pregătitoare pentru conectarea noilor rețele la sistemul centralizat de distribuție, oprirea de apă din municipiul Mangalia din zona centrală, programată pentru data de 14 martie se amână. Imediat, ce acțiunile pregătitoare vor fi finalizate, lucrarea va fi stabilită pentru […]
robinet apa raja

V-ar putea interesa și: