În cursul nopţii trecute, dar şi în prima parte a acestei zile, cele 38 de echipe de intervenţie ce asigura permanența în toată această perioadă au răspuns la 28 de solicitări venite atât din municipiul Constanţa, cât şi din restul judeţului.
Cele 11 sesizări din Constanţa au fost din zona Centrală – străzile Pictor N. Grigorescu şi Mircea cel Bătrân, Km 5 – str. Amurgului, Coiciu – str. Merişor, Inel II – str. Soveja, Faleză Nord – str. Unirii şi Chiliei şi cartierul Tomis Nord – str. Cişmelei.
Din restul judeţului, s-au primit 17 reclamaţii: câte 4 din Năvodari şi Mangalia, 3 din Medgidia şi 6 din Eforie. Echipele de intervenţie au răspuns la toate aceste solicitări, la ora actuală toate acestea fiind rezolvate.
”Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii la numărul de telefon 0241.66.44.44”, au declarat reprezentanții SC RAJA SA.