Mai multe familii din Palazu Mare, Constanța stau de ieri, 6 ianuarie, ora 06.00, fără curent electric și, implicit, fără căldură, pentru că au centrale pe gaze.
După 18.00 ore de încercări de a vorbi cu un reprezentant al ENEL, au primit în sfârșit un răspuns din partea companiei. A fost un răspuns venit pe email, în urma unei reclamații depuse pe email, pentru că la numărul de telefon de la Deranjamente sună mereu ocupat.
Gabriela Vargolici, persoana care a primit răspunsul, ni l-a pus și nouă la dispoziție. Iată, deci, răspunsul Enel la reclamația privin întreruperea energiei pe strada Tache Ionescu nr. 25 , de la ora 6.00 din data de 06.01.2017:
”Va multumim pentru mesajul transmis si va informam ca acesta a fost receptionat de catre operatorul de distributie, Enel Distributie Dobrogea. Solicitarea dumneavoastra va fi analizata si vi se va transmite un raspuns intr-un termen cuprins intre 10 si 30 de zile, in functie de natura celor sesizate/ solicitate. In cazul in care vom avea nevoie de informatii/ clarificari suplimentare, va vom contacta. Enel Distributie Dobrogea.”
”Nici la această oră nu avem lumină și căldură. Nu avem altă sursă de căldură”, spune Gabriela Vargolici, o pensionară care acum este singură.
Orice comentarii sunt, credem, de prisos. Îi rugăm pe această cale pe reprezentanții ENEL să intervină pentru a salva acești oameni.