ENEL a răspuns unei pensionare care nu are curent de 18 ore: ”Vi se va transmite un răspuns într-un termen cuprins între 10 și 30 de zile”

Mai multe familii din Palazu Mare, Constanța stau de ieri, 6 ianuarie, ora 06.00, fără curent electric și, implicit, fără căldură, pentru că au centrale pe gaze.
După 18.00 ore de încercări de a vorbi cu un reprezentant al ENEL, au primit în sfârșit un răspuns din partea companiei. A fost un răspuns venit pe email, în urma unei reclamații depuse pe email, pentru că la numărul de telefon de la Deranjamente sună mereu ocupat.
Gabriela Vargolici, persoana care a primit răspunsul, ni l-a pus și nouă la dispoziție. Iată, deci, răspunsul Enel la reclamația privin întreruperea energiei pe strada Tache Ionescu nr. 25 , de la ora 6.00 din data de 06.01.2017:
”Va multumim pentru mesajul transmis si va informam ca acesta a fost receptionat de catre operatorul de distributie, Enel Distributie Dobrogea. Solicitarea dumneavoastra va fi analizata si vi se va transmite un raspuns intr-un termen cuprins intre 10 si 30 de zile, in functie de natura celor sesizate/ solicitate. In cazul in care vom avea nevoie de informatii/ clarificari suplimentare, va vom contacta. Enel Distributie Dobrogea.”
”Nici la această oră nu avem lumină și căldură. Nu avem altă sursă de căldură”, spune Gabriela Vargolici, o pensionară care acum este singură.
 Orice comentarii sunt, credem, de prisos. Îi rugăm pe această cale pe reprezentanții ENEL să intervină pentru a salva acești oameni.

Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Tuzla și Eforie mai au apă pentru cinci ore. Probleme în 24 de localități

sâm ian. 7 , 2017
In cursul noptii trecute s-au inregistrat mai multe variatii de tesniune la nivelul surselor Caragea Dermen si Cismele, surse ce alimenteaza orasul Constanta, fluctuatii ce nu au afectat alimentarea cu apa. In continuare, localitatile Tuzla si Eforie sunt alimentate prin cadere libera din rezervoarele statiilor de pompare. Avand in vedere […]

V-ar putea interesa și: