Proiectul de reabilitare a centrului municipiului Constanța a adus o surpriză pentru locuitori. Pe strada Mircea cel Bătrân a apărut o parcare amplasată aproape de mijlocul străzii.
După cum se vede în imagini, nu este vorba despre o parcare propriu-zisă, ci de niște locuri delimitate cu var. Înainte, pe aici se poate circula. De acum, aici se poate parca.
Banda din stânga este liberă. Rămân pentru traficul auto două benzi.
Măsura i-a luat prin surprindere pe mulți șoferi, care spun că este aberant să ai locuri de parcare în mijlocul străzii. Alții afirmă că e bine și așa. „Să ne mulțumim cu ce avem. N-ați văzut că în alte părți le desființează pe toate?”, a afirmat un constănțean.
În campania electorală, actualul primar a anunțat că în oraș sunt prea multe mașini și că va face tot ce poate pentru ca locuitorii orașului să folosească mai puțin autoturismul și mai mult mersul pe jos și bicicleta. A promis însă și transport în comun gratuit, precum și reintroducerea tramvaielor.
Recomandări:
Este pista pentru biciclete.
Mai e una pe Tomis. Poti spune cati biciclistii ai vazut pe piste. Dar cate masini stau, efectiv, in traficul din programul de IMOBILITATE urbana?
La mai multe piste de biciclete! Masinile, la gunoi cu ele.
Locatari trebuie sa accepte orice, ba chiar sa fie mulțumiți de orice aberație ce apare zi de zi, mai bine sa se întrebe se va termina oare in acest mandat s-au trebuie reales sa poată termina ? Identic la Mangalia, trei mandate a tot distrus, la sfârșit de mandat se apuca de câte ceva și asa rămâne, veniți și vede-ți ce dezastru exisista de nu-ti poți imagina cum a ajuns acest oras.
In calitate de biciclist si conducator auto cred ca viitoarea pista de biciclete nu se justifica pe str. Mircea cel Batran! Exista pista de pe Tomis, la mica distanta si este suficienta la traficul actual de biciclete. In paranteza fie zis, Primaria a avut grija anul acesta sa reduca si mobilitatea velo, prin suspendarea City Bike. Oricum eu nu contam pe aceste biciclete prost intretinute. Revenind la pista de pe Mircea, aceasta va avea continuare pe Ferdinand, pana la pista de pe Tomis, deci va fi doar o dublare, fara mare utilitate, dar care va scadea drastic viteza de circulatie pe Mircea, avand printre consecinte si cresterea gradului de poluare, datorita circulatiei cu turatii reduse sau la relanti. Pe Ferdinand sunt doua benzi de circulatie spre Mircea, care se descarca in singura banda ramasa, findca prima banda asigura circulatia auto de pe Mircea. Cum sa asigura fluenta traficului? Sau acesta nu este un deziderat ?
Mașinile care nu sunt folosite zilnic de către posesorii lor sa fie relocate într-un spațiu special amenajat in afara orașului mai ales în sezonul estival din Constanta . Nu-i așa ???
surmelis vine de la sirma?