Astăzi a avut loc o conferință de presă în care s-a discutat despre bilanțul sezonului estival în Mamaia Nord (și nu numai). Mirela Matichescu, managerul Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia Nord, a punctat câteva din problemele cu care s-a confruntat litoralul, dar și reușitele OMD-ului și al stațiunii pe care o reprezintă.
„Am crescut foarte mult vizavi de calitatea serviciilor, vizavi de investițiile care s-au făcut, de facilitățile pe care agenții le oferă turiștilor, de gradul de confort pe care noi astăzi îl oferim, comparativ cu anii precedenți.
Ne adaptăm din mers, ne dorim ca orice turist care ne trece pragul să plece extrem de mulțumit și fericit, iar raportul între calitate – preț – serviciu să fie unul extrem de echilibrat.
Astăzi, România concurează foarte bine la prețuri cu celelalte destinații. Sunt lucruri verificate.”, a spus Mirela Matichescu.
Declarații complete, mai jos.