Noi locuri de parcare în Constanța, în urma reorganizării spațiilor existente și a eliberării domeniului public de garaje

Eficientizarea utilizării spațiului public urban reprezintă o prioritate pentru Primăria Municipiului Constanța. Noi locuri de parcare sunt amenajate de municipalitate, prin SC Confort Urban SRL, în urma reorganizării spațiilor existente și a eliberării domeniului public de garaje.

În cartierul CET, Primăria Municipiului Constanța desfășoară un proiect complex de reconfigurare urbană prin lucrări de asfaltare și de extindere a carosabilului, reabilitare a zonei pietonale și amenajare de noi parcări. Riveranii au la dispoziție parcările care au fost construite pe aleea Egretei, în dreptul blocurilor C1, C4 și C5. Spațiul destinat staționării autovehiculelor a fost marcat și numerotat corespunzător.

De asemenea, au fost demarate lucrările de amenajare a noilor parcări situate pe bulevardul Alexandru Lăpușneanu, în zona Bisericii Catolice „Sf. Pius din Pietrelcina” – Padre Pio – Constanța și în zona Trocadero. Parcările sunt construite în locul garajelor care au fost demolate, fiind extinsă suprafața deja existentă.

În prezent, se amenajează infrastructura terenului prin montare de borduri și pietruire, în etapa premergătoare asfaltării.

Primăria Municipiului Constanța a demarat anul trecut o amplă campanie de eliberare a domeniului public de garaje. Acțiunea vizează peste două mii de garaje din toate cartierele din oraș.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Veste bună pentru personalul navigant. Scapă de drumuri pentru acte

lun mart. 23 , 2020
Autoritatea Navală Română a realizat demersurile legale către Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, necesare pentru asigurarea prelungirii valabilității documentelor deținute de către personalul navigant român a căror valabilitate expiră pe perioada în care acționează starea de urgență. Măsura a fost luată în contextul intrării în vigoare, în data de 16.03.2020, […]

V-ar putea interesa și: