S-a aflat, în sfârșit, cine este firma care organizează Zilele Constanței. Primăria a publicat pe site contractul încheiat cu S.C. Media Group Service International SRL. Contractul a fost semnat în data de 10 mai și are ca obiect achiziția serviciilor necesare pentru organizarea evenimentului Zilele Constanței 2024.
Valoarea totală a contractului este de 1.730.342,25 RON, fără TVA, ceea ce înseamnă 2.059.107,27 RON cu TVA inclus.
Pe lângă evenimentele propriu-zise, firma și-a luat angajamentul să promoveze evenimentul printr-o sută de spoturi difuzate pe 3 stații TV distincte, respectiv televiziunile muzicale Kiss TV, Rock TV și Magic TV. De asemenea, și-a mai luat angajamentul de a publica 400 de spoturi pe 3 stații radio distincte, respectiv Kiss FM, Rock FM și Magic FM. În plus, va realiza 150 de materiale editoriale de promovare în mediul digital, fără să precizeze exact ce înseamnă acest mediu digital. De asemenea, 100 de afișe cu Zilele Constanței trebuie să fie expuse în stațiile de autobuz.
Evenimentul de anul acesta, organizat în plină campanie electorală, este de peste 2 ori mai scump decât cel organizat, tot de Primăria Constanța, în anul precedent.
Media Group Service International SRL este administrată de un anume Ciobică Constantin Florin, de loc din Suceava, și are ca administratori două companii: AG Radio Holding SRL și Nova Music New Media SRL. Ambele au sediul în București. Firma a avut în anul 2022 o cifră de afaceri de 74.082.803 RON și un profit de 7.334.899 RON.
AG Radio Holding SRL are ca acționari Nova Music New Media SRL din București, cu 99,9999%, și Antenna Group BV, cu 0,0001%, cu sediul în Țările de Jos (Olanda). A avut în 2022 o cifră de afaceri de 31.910.495 RON și un profit de 8.802.054 RON.
Nova Music New Media SRL are doi acționari: Antenna România 1 BV și Antenna România 2 BV, ambele cu sediul în Țările de Jos. Administratorii sunt trei persoane, unul cu cetățenie greacă și ceilalți doi cetățenie britanică.
Din partea Primăriei Constanța, contractul este semnat de viceprimarul Ionuț Rusu.
Evenimentul de anul acesta a produs un adevărat haos în trafic. Primăria a promis că Poliția Locală va gestiona traficul, dar asta nu s-a întâmplat.
Anul trecut, când nu era campanie electorală, evenimentul a costat numai un milion de lei. Detalii AICI.
Adica cei de la Kiss fm and Co sunt ce organizeaza evenimentul.