OMD Mamaia Constanța anunță deschiderea unei noi runde de înscrieri în concursul pentru identitatea brandului turistic al stațiunii Mamaia. Înscrierile se deschid în 29 februarie, la ora 08.00 și se închid pe 7 martie, la ora 23.59.
Propunerile calificate în prima etapă a votului public sunt revalidate ca semi-finaliste și vor intra din nou în etapa de vot public. În noua rundă, pe lângă primele propuneri care au ajuns deja în semifinală, se vor mai califica încă 10 propuneri noi.
Participanții din prima etapă a înscrierilor pot trimite noi propuneri în limita a maxim 3 propuneri pentru fiecare candidat (prima etapă + etapa actuală). Astfel, votul publicului se reia de la zero. Juriul a anunțat că logo-ul va fi evaluat separat de slogan.
“În primul rând vrem să-i asigurăm pe cei care sunt semi-finaliști că rămân în competiție! În privința acestor propuneri deja calificate, nu se schimbă nimic. Competitorii au dreptul la maxim 3 propuneri în ambele etape (inițială + actuală). Unicul lucru care se schimbă este legat de cei care și-au manifestat interesul să se înscrie în concursul nostru pentru realizarea identității de brand a stațiunii Mamaia și care din diverse motive, fie au auzit târziu de concurs sau nu au știut deloc de el, fie nu au avut timp suficient pentru înscrierea propunerilor în platformă. Deci, îi invităm încă o dată pe cei care doresc să intre în competiție, să ne trimită propunerile lor pe www.concurslogomamaia.ro,” a declarat George Măndilă, Președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Totodată, organizatorii au anunțat că toate aceste detalii se regăsesc și pe website-ul oficial www.concurslogomamaia.ro, recomandarea acestora fiind citirea cu atenție a regulamentului, atât pentru noii înscriși, cât și pentru cei care sunt deja semi-finaliști.
Regulamentul oficial al concursului a fost modificat printr-un act adițional, pe care îl pot citi toți cei care doresc să se înscrie: https://concurslogomamaia.ro/wp-content/uploads/Act-aditional-nr.2-regulament-MAMAIA.pdf
NOUL CALENDAR AL CONCURSULUI:
- 29 februarie, ora 08.00 – 7 martie, ora 23.59 – etapa suplimentară de înscrieri în concurs. Participanții vor transmite propunerile respectând condițiile din regulament;
- 8 martie – 15 martie – selectarea a 10 propuneri de logo din etapa suplimentară de înscrieri;
- 18 martie, ora 08.00 – 27 martie, ora 23.59 – se reia votul public pentru toate propunerile de logo și jurizare runda a 2-a, conform criteriilor de la art. 27, 28, 29, 30. Juriul va evalua propunerile de slogan separat de propunerile de logo. Sloganurile nu vor intra în etapa de vot public, vor fi evaluate doar de către juriu. Screening tehnic pentru runda a 2-a de propuneri;
- 2 aprilie – anunțarea celor 3 propuneri finaliste prin ponderea dintre scorul juriului și scorul votului public; afișarea lor pe www.concurslogomamaia.ro;
- 2 aprilie – 8 aprilie – revizii propuneri finaliste;
- 10 aprilie – anunțul câștigătorului concursului.
Mai multe detalii suplimentare pot fi solicitate organizatorilor concursului prin completarea formularului disponibil online la secțiunea contact a website-ului oficial: www.concurslogomamaia.ro.
Înființată în primăvara anului trecut, asociația își propune să deruleze o campanie amplă de explorare a potențialului experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.