Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța a gafat penibil. Încercând să creeze un logo pentru stațiune, a prezentat un model care poate fi cumpărat de pe internet cu nouă dolari și care este folosit deja de un ansamblu imobiliar.
Era foarte simplu să îl verifice înainte de a-l prezenta presei. Amatorismul celor din conducere a stat în cale, ca să nu ne gândim la chestiuni mai profunde.
După ce cazul a fost prezentat în presă, Primăria Constanța a reacționat. Primăria este condusă de Vergil Chițac, OMD-ul de George Măndilă, care este și consilier al primarului Chițac.
Credeți că primarul i-a cerut demisia consilierului său, așa cum era normal? Nici vorbă!
Iată ce spune primăria, insultând inteligența constănțenilor cu remarci de tipul „nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu“. Ar fi putut face asta în Google Images in 10 secunde.
Recomandare: Cum a cheltuit OMD Constanța – Mamaia 1,26 milioane lei în 55 de minute
Comunicatul primăriei, mai jos:
„În primul rand, le mulțumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului.
Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse și servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică.
OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.
Procesul de selectie al logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesioniști, tocmai din acest motiv.
Reluăm procesul de selecție al logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea ședință AGA.
Contăm pe sprijinul publicului și al presei, pentru că ne dorim cu toții același lucru: un brand atractiv și original pentru Mamaia.”
MD-ul este finanțat de către Primăria Constanța, din banii pe care aceasta îi obține prin colectarea taxei de promovare și de dezvoltare a turismului.
Din partea Primăriei Constanța în consiliul de conducere al OMD fac parte: George Măndilă, consilier personal al primarului Vergil Chițac, care are și calitatea de președinte, Nicolae Bucovală – președinte la Asociatia Patronala Mamaia, Lucian Tudose – președinte Asociația Resto, și Sebastian-Ionuț Puznava – presedinte Patronatul Marea.
George Măndilă, președintele OMD-ului, este licențiat al Institutului Politehnic București – Facultatea Tehnologia Construcțiilor de Mașini și a obținut un masterat în Managementul Afacerilor.
Recomandare: OMD Mamaia – Constanța a început să scoată bani pentru promovare
Cum e turcu si pistolul !
Nu e greu sa te uiti prin comparatie la Chitac si la Mandila , doi indivizi pe care fizionomiile ii tradeaza !
Mandila un agarici atarnator la PNL , un pupincurist s-a lipit langa Chitac care lingea clantele GSP- ului pentru finantare electorala , promitand servicii lui Comanescu .
Numai „valori” , dar constantenii merita tot ce este mai „bun” !!!
Ma speriasem, credeam ca nu vor păstra cromatica, nu-mi fac probleme , apelează la specialiști :)))))))))))))))) rof, reia procesul de selecție :)))))))))))))))
Păi cum sa i ceara demisia dom primar daca este complice???? In acest caz trebuie sesizat DNA si curtea de conturi ptr felul cum se administrează banii publici
Acești indivizi deja sunt infractori trebuie sesizat DNA si curtea de conturi ptr evaziune din bani publici