Organizația Patronală Mamaia-Constanța a fost organizator, alături de Asociația de Management a Destinației Turistice Delta Dunării, a Infotripului „Explore Dobrogea”, care a reunit bloggeri și jurnaliști din 7 țări ale lumii.
Acțiunea vizează o promovare ofensivă a destinației turistice Dobrogea.
„Explore Dobrogea” are că scop promovarea destinației turistice Delta Dunării și litoral Dobrogea, urmărind că destinația să devină cunoscută și recunoscută pe plan internațional.
Seminarul „Impresii directe‶ organizat de Asociația de Management a Destinației Turistice Delta Dunării reprezentată de Cătălin Tibuleac, ce a avut loc în Tulcea, vineri, 27 iulie, la ora 11:00, a avut că scop evaluarea – din punctul de vedere al bloggerilor – a produsului turistic din Dobrogea.
În cadrul acestui eveniment au fost invitați Organizația Patronală Mamaia – Constanța – reprezentată de Director Executiv Anca Pavel-Nedea, reprezentantul primăriei Tulcea – d-na Vice – Primar Adaluzia Luca, Consiliu Județean Tulcea, Prefectul Lucian Furdui, presă locală și centrală, alți invitați.
Bloggerii și jurnaliștii participanți au vizat Constanța – Mamaia, Tulcea și Delta Dunării, Parcul Național Munții Măcinului, urmând să descrie experiență lor în destinația turistică, folosind instrumentele digitale și mass media, precum publicații internaționale, reviste online, blogguri și alte reltele sociale. Proiectul se înscrie în complexul de măsuri asumat de parteneriatul dintre Organizația Patronală Mamaia – Constanța și Asociația de Management a Destinației Turistice Delta Dunării, care are că obiectiv dezvoltarea și promovarea intensivă a destinației, asigurarea vizibilității pe plan internațional și implicit, creștere numărului de turiști străini.
De asemenea, pe lângă obiectivele prezentate, infotripul „Explore Dobrogea“ asigura și educarea potențialilor turiști, prin promovarea conceptelor de turism lent (slow-tourism), ecoturism, pescaturism, multiculturalitate și biodiversitate, elemente atât de necesare dezvoltării unui turism responsabil și durabil în Delta Dunării și în stațiunile de litoral.
Iată ce jurnaliști și bloggeri au participat la infotrip:
1. Megan C. Starr
Născută în SUA, trăiește acum în Germania. www.meganstarr.com
Cititori unici în 2016: 360.000
Urmăritori pe rețelele sociale: 16.000
Apariții în New York Times și Independent.
2. Eva Abal Terrón
Născută în Spania și trăiește în țaraei. www.unaideaunviaje.com
Cititori unici în 2016: 590.000
Urmăritori pe rețele sociale: 32.000 Apariții în presa spaniolă.
3. Aileen Adalid
Născută în Filipine, trăiește acum în Belgia. www.iamaileen.com
Cititori unici în 2016: 2.400.000
Urmăritori pe rețelele sociale: 119.000
Apariții în National Geographic și BBC Travel.
4. Eva Kisgyorgy
Născută în Ungaria și trăiește în țara ei.
Cititori unici în 2016: 116.000
Urmăritori pe rețelele sociale: 31.000
Scriitoarea unui bestseller în 2016.
5. Marco Alegri
Născut în Italia. www.nonsoloturisti.it
Cititori unici în 2016: 1.200.000
Urmăritori pe rețelele sociale: 135.000
Numeroase colaborări internaționale.
6. Rachel Kapur
Născută în SUA și trăiește în țara ei.
Cititori unici în 2016: 560.000
Urmăritori pe rețelele sociale: 37.000
Numeroase colaborări naționale.
7. Mary Jo Manzanares
Născută în SUA și trăiește în țara ei.
Cititori unici în 2016: 370.000
Urmăritori pe rețelele sociale: 28.000
Vorbitor frecvent în conferințe internaționale.
8. Stefania van Lieshout
Născută în Olanda și trăiește acum în Spania.
Cititori unici în 2016: 110.000
Urmăritori perețelelesociale: 10.000
Cel mai cunoscut blogger din Olanda.
9 . Marysia Maciocha
Născută în Polonia și trăiește acum în România.
Cititori unici în 2016: 720.000
Urmăritori pe rețelele sociale: 187.000
Colaborări diverse cu National Geographic.
10. Jordan Simons
Născut în SUA și trăiește acum în România. www.youtube.com/thelifeofjord
Vizitatori unici în 2016: 2.000.000
Urmăritori pe rețelele sociale: 129.000
Printre cei mai populari youtuberi de călătorie.