Vreți să vă debranșați de la sistemul centralizat de încălzire? Iată ce pași trebuie să urmați.
În primul rând, trebuie să știți că perioada în care se depun cereri de deconectare/debranșare, în condițiile Legii 325/2006 și a Ord. 91/2007 al ANRSC este cuprinsă între 11 mai și 11 septembrie 2020.
Din cauza măsurilor impuse pentru protecția persoanelor contra COVID19, toate cererile se vor depune prin email, numai în format PDF.
Iată ce trebuie să faceți efectiv. Informațiile au fost oferite de RADET Constanța.
- Formularul de Cerere, cât și instrucțiunile prevăzute de reglementările pentru deconectare/debranșare (aceleași ca și în sezonul 2019) se descarcă de pe site-ul: www.radet-constanta.ro, secțiunea FORMULARE TIPIZATE – Procedura de debranșare sau accesând linkul: http://radet-constanta.ro/debransare.php
- După completarea cererii și a anexelor aferente solicitării dumneavoastră, veți transmite documentele în format PDF la adresa de email: solicitare.debranșare@radet-constanta.ro
- Solicitantul va primi prin email un număr de înregistrare al cererii;
- Orice completare ulterioară cu documente, se va face cu mențiunea la subiect: ”Documente în completare la cererea nr……/data………’’, altfel vă asumați riscul să se piardă de cererea depusă anterior.
- Atunci când documentația pe care urmează să ne-o transmiteți în format PDF depășește 15 MB, va trebui să partajați materialele în mai multe emailuri precizând la Subiect: completare la ”………..”.
- Pentru deconectare se va depune o cerere de către proprietarul apartamentului, iar pentru debranșare se va depune cererea semnată de către reprezentantul legal al condominiului. Cererea este individuală.
- După procesarea documentelor depuse în conformitate cu cerințele Procedurii de deconectare/debranșare, R.A.D.E.T. va emite Aviz favorabil sau Aviz nefavorabil, după caz;
- Avizul se va comunica prin email semnatarului cererii și apoi, se va stabili, eventual prin telefon, data la care se va executa lucrarea de deconectare/debranșare;
- În cazul Avizului nefavorabil, R.A.D.E.T. va comunica semnatarului cererii, în mod clar motivația, iar solicitantul va decide dacă achită taxa de reanalizare dosar și își corectează ceea ce i s-a precizat în motivație.
În afara de cele specificate ce acte mai trebuie pentru dosarul de debranșare v
buna ziua dupa acceptul dat de radet pentru debransare200 lei, mai cere obligatoriu inca 500 lei, fara sa spuna ce serviciu ofera in schimbul acestei sume. asteptam raspuns.
500 lei ar fi costul efectiv cu lucrarea de debransare care se efectueaza obligatoriu de catre echipa RADET-ului. cei 200 lei taxa initiala sunt pentru analiza dosarului/cererii de deconectare/debransare.