Conducerea Confort Urban, societate aflată în subordinea Consiliului Municipal Constanța, le propune consilierilor un proiect inedit: scăderea prețurilor.
Pe 28 martie, în comisia de specialitate nr. 3, directorul instituției, Teo Hira, a explicat că este vorba despre reduceri de până la 35%. Acestea se vor resimți pozitiv în bugetul Primăriei Constanța, deoarece Confort Urban se ocupă, printre altele, de repararea și asfaltarea străzilor și trotuarelor din Constanța.
„Este pentru prima oară în istoria Confort Urban și a municipiului Constanța când prețurile scad semnificativ. Venim cu scăderi de prețuri de aproximativ 30 – 35%.”, a precizat acesta.
A dat mai multe exemple. De pildă, prețul pentru beton asfaltic cu criblură maximal de 8 scade de la 731 la 526 de lei pe tonă.
„Mie, ca director de companie, angajat pe Ordonanța 109, nu-mi convine, pentru că nu vom mai avea aceleași profituri, dar nu trebuie să uităm că suntem o întreprindere cu bani publici, iar principala noastră menire este să oferim servicii de calitate, cu un preț civilizat.”, a punctat Teo Hira.
De asemenea, se vor modifica prețurile la aproape toate reperele pe care le prestează Confort Urban pentru servicii, cu 1 – 2 %. Cel mai important este însă că se modificăm prețul la asfalt, care are cea mai mare valoare în lucrările de infrastructură.
Directorul Confort Urban a subliniat că unicul motiv pentru care instituția reușește să scadă prețurile la asfalt decizia de afaceri pe care o numește „foarte înțeleaptă” luată de Consiliul de Administrație la începutul anului, și anume să achiziționeze o cantitate de bitum la un preț extrem de bun.
„Ne-am asigurat pentru 6 luni sau chiar 9 de un preț foarte bun la bitumul rutier, care reprezintă principala componentă a betonului asfaltic.”, a mai spus Hira.
Proiectul a primit aviz favorabil în unanimitate de la membrii comisiei.
Decizia va avea drept consecință un profit mai mic pentru Confort Urban SRL, dar o economie pentru bugetul municipiul Constanța, alimentat din taxele și impozitele constănțenilor și firmelor din oraș.
Oricum nu asfaltează nimic.Sunt același gropi de pe vremea lui Mazăre.
Pai, nu se pune asfalt la grosimea din documentații ci cu 39-40% mai puțin. Deasemenea, CALITATEA LUCRĂRILOR, este mai mult decat deficitara. Pe unde au asfaltat, mașinile trepideaza pentru ca nu este drept și la prima ploaie apar bălțile și mașinile te stropesc. Bordurile din ciment prost, ca se sfarmă la primul îngheț.
Bulevardul Aurel Vlaicu arata ca o strada din Ucraina de la intersectia cu B-dul Tomis pana la pod IPMC .Oare cat o sa mai induram ? Platim roviniete si merge printre cratere .
Asta este o gluma și nu este o gluma buna. Acest srl cu conducere numita politic, nu a făcut măcar o lucrare, conform normativelor în vigoare, nu răspunde în fata nimănui și de plătit nu plătesc ei. Au tăiat pomi și copaci prin tot orașul fără sa ai e autorizație, au lăsat pe la blocuri, pe unde au făcut parcări, săpături neastupate și parcările sunt din start cu gropi și locuri de depozitat apa de ploaie. Băieții ăștia (conducerea) au salariul de la 4500 lei în mana, la consilieri, la care se adaugă ședințele și sunt multe și pana la 12674 lei directorul PSD și 13225 lei directorul pnl la care se adaugă ședințele și mașinile, masa, combustibili, telefoane (iPhone și samsung), din primele zile de la numirea în funcții (8 iPhone, 6 Samsung, 11 tablete Samsung, 11 2in1 Asus, 5 iPad), TV 4k Samsung, TV LG 4k, și altele…
Nu stiu ce primar gospodar avem dacă a început toate străzile să facă lucrări și nici o stradă nu e finalizată corect,practic blochează orașul, începe domnule o stradă și finalizeazo, îți trebuie nervi de oțel în trafic………..