Primăria Constanța a anunțat astăzi ce trebuie să conține dosarul pentru ajutoarele de încălzire.
Persoanele care beneficiază de pensii trebuie să declare toate tipurile de pensii pe care le primesc; nu se solicită adeverințe de la Casa Județeană de Pensii;
Persoanele care beneficiază de ajutor de șomaj trebuie să declare cuantumul ajutorului încasat în luna anterioară depunerii cererii, și trebuie să depună un nou formular de cerere actualizat în momentul în care încetează dreptul la ajutorul de șomaj; nu se solicită adeverințe de la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de muncă;
Se declară toate tipurile de alocații și indemnizații dar nu se solicită adeverințe de la Agenția Județeană de Plați și Inspecție Socială pentru alocația de stat, alocația de plasament, indemnizații de hrană;
Salariații Primăriei municipiului Constanța, asistenții personali ai persoanelor cu handicap grav, medicii și asistenții medicali de la cabinetele școlare și de la grădinițe nu trebuie să depună adeverințe de venit eliberate de Primăria Constanța, dar declară toate veniturile nete obtinute.
Pentru toate celelalte tipuri de venituri se solicită acte doveditoare, conform specificațiilor de la „Actele necesare acordării ajutorului la îincălzire” de la cap. „Ajutoare încălzire”.
.