Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante în cadrul Direcției Organizare Evenimente Culturale, Sportive Și Sociale, astfel:
– Compartimentul Organizare Evenimente:
– inspector clasa I, grad superior (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, economice sau relații internaționale și studii europene, minim 9 ani vechime în specialitatea studiilor, cunoştinţe operare calculator-nivel bază, atestate cu diplomă sau certificat de absolvire.
– Biroul Management Proiecte Culturale, sportive si sociale:
– inspector clasa I, grad debutant (4 posturi). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, inginerești sau economice, cunoştinţe operare calculator- nivel bază, atestate cu diplomă sau certificat de absolvire.
– inspector clasa I, grad superior (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în domeniul științe umaniste și arte, minim 9 ani vechime în specialitatea studiilor, cunoştinţe operare calculator- nivel bază, atestate cu diplomă sau certificat de absolvire.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 09.01.2018, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 11.01.2018, ora 14:00. Dosarele de înscriere se depun în perioada 08-27.12.2017, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Mai multe informații puteți obține la tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.