Traficul rutier din cartierul Tomis Nord va fi reorganizat. Arealul delimitat de bulevardul Tomis, strada Soveja, bulevardul Alexandru Lăpușneanu și strada Sucevei va fi reconfigurat, a anunțat Primăria Constanța.
Proiectul va fi implementat etapizat, în cursul lunii martie.
Într-o primă etapă se vor institui sensuri unice pe străzile interioare din perimetrul cuprins între bulevardul Tomis, strada Soveja, bulevardul Alexandru Lăpușneanu și strada Sucevei.
În a doua etapă, se va institui regimul de sens unic pe strada Adamclisi și Sucevei. Strada Adamclisi va deveni cu sens unic dinspre strada Soveja către strada Sucevei, iar pe strada Sucevei va fi instituit sens unic dinspre strada Adamclisi spre bulevardul Alexandru Lăpușneanu.
Instituția spune că proiectul de reorganizare a traficului rutier a fost realizat în urma consultărilor cu cetățenii din zonă, experți în sistematizare rutieră și reprezentanți ai Inspectoratului de Poliție Județean Constanța și că implementarea acestor măsuri a fost necesară pentru fluidizarea traficului rutier.
Cand postati o schema treceti pe ea denumirea strazilor, a obiectivelor economoce, etc. pentru a putea intelege mai bine intentia dvoasta.
Sminteala curata ,cu borduri dale si stalpi montati pe carosabil, traficul nu va fi fluidizat numai cu sensuri giratorii ! Exemplu orase din nordul tarii unde s-au facut tuneluri ,supra sau subtraversari atat pietonale cat si auto .De asemeni sunt necesare pasaje pietonale peste strazi si bulevarde ,in locurile cu mare trafic de pietoni.Nu bascalie ca la singurul pasaj din fata magazinului TOMIS nefinalizat de 3 ani desi are doar..20 metri ! Imbracat cu sticla in loc sa-l fi dotat cu doua escalatoare
Nu va fluidiza deloc traficul. Din contrs, va bulversa si mai tare. Va duce la cresterea poluarii(soferii vor face un ocol mai mare pentru a ajunge la destinatie). Singura miza va fi numarul foarte mare de indicatoare rutiere ce vor fi montate. Stimati riverani, va rog sa numarati cate sute de indicatoare vor aparea la sfarsitul acestei ineficiente masuri.
Principalul motiv pentru care s-au instituit sensuri unice în orașul Constanta nu are ca scop nicidecum fluidizarea traficului.
Obiectivul principal al acestor acțiuni este de a crea spatii libere pe străzi, care sa fie vândute constănțenilor ca locuri de parcare.
În funcție de cerințele de „tocare” a banilor din bugetul local, pe aceste străzi se trag linii și se încasează bani frumoși. În mod evident nu în folosul constănțenilor.