Primăria Municipiului Constanța invită toți operatorii economici, ONG-uri, persoane fizice interesate să participe, în data de 26.02.2021, ora 11:00, la dezbaterea publică organizată pe tema proiectului de hotărâre referitor la Regulamentul local de publicitate la nivelul municipiului Constanța.
În contextul actual generat de situația epidemiologică determinată de răspândirea virusului SARS COV-2 și având în vedere măsurile generale care se impun pentru asigurarea prevenirii răspândirii bolii, primăria roagă desemnarea unui singur reprezentant, pentru care să se confirme participarea, până la data de 25.02.2021, ora 14:00, la adresa de e-mail: contracte@primaria-constanta.ro.
În situația în care numărul participanților înscriși va depăși numărul admis în sală, pentru respectarea normelor de protecție în actuală situație epidemiologică, dezbaterea va avea loc în mediul online, prin aplicația CISCO WEBEX MEETINGS.
Participanții înscriși vor primi invitația de participare la videoconferință pe adresele de e-mail comunicate.