Primărie Constanța plătește 78.540 de lei pentru promovarea campaniei ”Curățăm Constanța Noastră”. Contractul a fost câștigat, prin atribuire directă, în data de 19 aprilie, de către SC W3 Marketing Technology SRL, firmă în care asociat unic și administrator este Mihai Cristian Bocai. Acesta face parte și din Asociația ”Descoperă Constanța”, înființată de Victor Maxim, apropiat al lui Decebal Făgădău.
Mihai Cristian Bocai deține și compania Evonomix. În mod curios, aceasta a dezvoltat, împreună cu Primăria Constanța, site-ul curatamconstantanoastra.ro, deși nu câștigase licitația. Specificația apre chiar pe site: ”Dezvoltat cu Evonomix”.
În caietul de sarcini se specifică însă faptul că firma care va câștiga acest contract va trebui să administreze site-ul și să îl umple de conținut, specificându-se că site-ul este deja achiziționat de Primăria Constanța.
Potrivit contractului, firma are obligația de ”realizare de materiale informative și promoționale, precum și promovarea altor acțiuni și inițiative similare. Se urmărește crearea de așteptări corecte, realiste ale publicului țintă (cetățeni ai municipiului Constanța, agenți economici, ONG-uri, diferite organizații, vizavi de acest subiect. În egală măsură, se dorește stimularea de atitudini constructive, spirit pozitiv, inițiativă, ambiție, creativitate în rândul publicului”. Firma trebuie să conceapă și să elaboreze materiale informative în scopul comunicării, printre care se numără anunțuri pentru difuzare pe posturi de radio și TV. De asemenea, firma trebuie să realizeze și un domeniu FaceBook dedicat. Evident, și acest lucru a fost făcut, deși contractul nu fusese adjudecat și, în teorie, în putea obține oricine.
Caietul de sarcini este semnat de Raluca Georgescu, director executiv adjunct, și de de George Coman, șef serviciu în cadrul Primăriei Constanța.
Durata contractului este de 12 luni.