Pentru a îmbunătăţi relaţia cu constănțenii și pentru o evaluare cât mai obiectivă a serviciilor publice, Primăria Municipiului Constanța a lansat astăzi un chestionar pentru măsurarea gradului de satisfacție a cetățenilor cu privire la calitatea serviciilor oferite.
Acesta poate fi completat accesând link-ul:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfNTa8qwy_PWWtTRl61ry8iGUhlFrPGlrJFECbXcTCPAUD4Kg/viewform
Părerea voastră poate fi înregistrată în cadrul chestionarului până la data de 31.12.2020.
Întrebările sunt:
1. În general, câtă încredere aveți în Primăria Municipiului Constanța?
2. Cât de des ați interacționat în ultimele 6 luni cu servicii ale Primăriei Municipiului Constanța?
3. Cum apreciați relația dintre cetățean și Primăria Municipiului Constanța?
4. În ce măsură credeți că Primăria Municipiului Constanța a răspuns soluționării nemulțumirilor cetățenilor?
5. Când ați apelat la serviciile Primăriei Municipiului Constanța, cum vi s-a răspuns la solicitările dvs.?
6. Cât de mulțumit sunteți de gradul de transparență din Primăria Municipiului Constanța?
7. Primăria se adaptează condițiilor în schimbare?
8. Primăria se asigură ca personalul său este la dispoziția cetățeanului?
9. Primăria pune la dispoziția cetățenilor canale directe de comunicare accesibile tuturor?
10. Primăria este prea birocratică cu cetățeanul?
11. Ce credeți că ar trebui să facă Primăria Municipiului Constanța pentru ca cetățenii să fie mai bine informați?
12. Sunteți cetățean al municipiului Constanta?