Primăria Cumpăna angajează 13 persoane

cumpana

Primăria Comunei Cumpăna organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale vacante, din cadrul Compartimentului Creșă, de :

  • Posturi de conducere:
    • director/coordonator creșă – 1 post.
  • Posturi de execuție:
    • educator puericultor – 5 posturi;
    • administrator condominii (clădiri) – 1 post;
    • infirmieră/îngrijitor copii – 5 posturi;
    • muncitor necalificat – femeie serviciu – 1 post.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • director/coordonator creșă:
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licență a învățământului universitar de lungă durată într-unul din domeniile: științe economice, științe juridice, științe administrative, medicină, sociologie, psihologie sau științe ale educației;
    • cunoștințe de operare calculator MS Office – nivel mediu.
    • vechime – minimum 2 ani în specialitatea studiilor absolvite;
    • să dețină calități și aptitudini manageriale – capacitate de a organiza, coordona, conduce și controla activitatea, competență decizională, capacitate dc analiză și sinteză, capacitate dc a lucra în echipă, abilități de mediere și negociere, obiectivitate în apreciere, adaptabilitate;
    • să aibă disponibilitate pentru programul de lucru prelungit.
  • educator/puericultor – 5 posturi:
    • studii medii, liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat în domeniul pedagogic cu specializarea: educator, educator-învățător, învățător-educator și cursuri de puericultura sau de educație timpurie efectuate pe parcursul studiilor – 3 posturi;
    • vechime – minimum 2 ani.
    • studii superioare, absolvite cu diplomă de licență în profilul postului, respectiv științe ale educației (pedagogie, psihopedagogie specială, pedagogia învățământului primar și preșcolar, pedagogie socială), psihologie și asistență social – 2 posturi;
    • vechime – minimum 2 ani.
  • administrator condominii (clădiri):
    • studii medii, liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    • certificat de calificare pentru meseria de administrator condominii (clădiri).
  • infirmieră/îngrijitor copii:
    • studii generale (minimum 8 clase);
    • certificat de calificare pentru meseria de infirmieră;
    • certificat de absolvire privind însușirea noțiunilor fundamentale de igienă, valabil la data concursului;
    • vechime – minimum 6 luni.
  • muncitor necalificat/femeie de serviciu:
    • studii generale (minimum 8 clase);
    • vechime – nu se cere.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 16 octombrie 2020, ora 14.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 26 octombrie 2020, ora 10.00: proba scrisă;
  • 28 octombrie 2020, ora 10.00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Cumpăna, Şos. Constanţei nr. 132, camera 19, județul Constanța, telefon 0241/739.003.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Avarie la conductele administrate de RADET

mar oct. 6 , 2020
O nouă avarie a apărut, astăzi, pe infrastructura de transport a agentului termic preluată în administrare de R.A.D.E.T. Constanța. Regia a anunțat că, urmare a acesteia, nu se furnizează energie termică pentru preparare apei calde de consum, în data de 06.10.2020, începând cu ora 02:00, la punctele termice 30, 31, […]

V-ar putea interesa și: