Din 12 februarie 2024, Primăria Constanța a decis să mute indicatoarele de informare la intrările și ieșirile din oraș și s-a redus viteza de deplasare.
Astfel, la ieșire din municipiul Constanța spre Valu lui Traian, pe bulevardul I.C. Brătianu s-au mutat indicatoarele informative de intrare, respectiv ieșire din oraș, în dreptul străzii Crețoiu. Pe sectorul de drum delimitat de străzile Crețoiu și Bucegi se limitează viteza de deplasare a autovehiculelor de la 70 km/h la 50 km/h.
„Modificările au fost necesare întrucât aceste sectoare de drum au trecut din administrarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, Direcția Regională de Drumuri si Poduri Constanta, în administrarea UAT Constanța. Decizia de reducere a vitezei de deplasare a autoturismelor a fost luată ca urmare a reîncadrării acestor sectoare de drum în categoria funcțională a drumurilor de interes local.”, a transmis Primăria Constanța, condusă de Vergil Chițac, PNL.
Primarul din Valu Traian, Florin Mitroi, coleg de partid cu Chițac, nu este de acord. N-a trecut nicio zi de la aplicarea măsurii că i-a și cerut oficial acestuia să renunțe la măsură.
„Datorită numeroaselor solicitări pe care le-am avut într-un interval de timp relativ scurt, venim în ajutorul vălurenilor! Astăzi am transmis o adresă oficială reprezentanților UAT Constanța prin care am solicitat revizuirea limitei de viteză pe bld I.C.Brătianu (porțiunea de drum cuprinsă între Autostradă și cartierul Crețoiu) care a fost stabilită conform noilor reglementări la 50 km/h.”, a anunțat Primăria Constanța.
Edilul din Valu Traian spune că a primit peste 100 de solicitări de la navetiști în acest sens.
„Desigur, înțelegem că solicitarea noastră ne depășește limita teritorială și lăsăm la latitudinea dumneavoastră modul de soluționare și evaluarea solicitării noastre.”, spune Florin Mitroi.
Evident, asa ceva ar trebui sa se intample si pentru portiunea de drum national luata cu japca de Primaria Constanta dintre Ovidiu si Constanta.
De fapt se încetinește traficul, timpul de navetă se mărește și acest lucru nu vine in ajutorul nimănui.
Corect ! Primarul Florin Mitroi rámâne un tip inteligent și gospodar așa cum îl știu de ani de zile. Reactivitatea lui la solicitările oamenilor nu face decât să ne arate cá-i pasă de ei !👏
Asa trebuie se a se faca si spre Ovidiu. Inteligentii au fixat limita de 50 tocmai la popasul Cismea, desi avem bariera de deton intre benzi si nu este nicio societate, locuinta, trecere de pietoni sau altceva care sa impiedice circulatia cu 90 /h
Recent am pierdut permisul pe aceasta tema.. promit ca voi face cateva ambuteiaje intre constanta si ovidiu cu vre o 2 prieteni mergand cu 49km/ora pe pilotul automat,
La nivel mondial, toata lumea lupta pentru a „sparge” bariere de viteze. De la trenuri „pe perna magnetica” ,la masini,avioane si rachete hipersonice, totul se indreapta spre imbunatatirea mobilitatii. Chiar si in Romania , administratii performante „lupta” pentru imbunatatirea mobilitatii. In Constanta insa, „unii” lupta sa ne intoarcem la cal si caruta si sa construiasca saivane de oi pe post de blocuri pe toate campurile.
Se vede că ești prost. S-au micșorat viteza pentru că zona e considerată în incinta localității și în localitate limita e 50 km/h. Pr măsură ce se construiește și orașul de extinde se micșorează viteza pe anumite porțiuni de drum care devin străzi. Nu poți conduce în oraș cu viteza de parcă ești pe câmp
Acolo nu este oraș…este câmp!
Toți ciobanii vor să facă blocuri dar niciunul șosele …. Constanța un oraș îmbâcsit de împinge oaia
@pisleag
Daca tot ii faci prosti pe altii afla ca responsabilii pot impune limite de viteza in localitate. In oras edilii pot impune pe anumite bulevarde si 60 km/h asa ca nu mai face pe inteligentul si citeste legislatia. Ati citit si voi un articol de lege si gata altii sunt prosti.
Încadrarea unui drum din categoria funcţională a drumurilor de interes naţional în categoria funcţională a drumurilor de interes local se face conform legii prin
Hotărâre a Guvernului, la propunerea autorităţii care urmează să îl preia în administrare. Care este aceasta Hotarare ? Daca nu exista atunci totul este ILEGAL ! Apropos, „se vede ca esti prost !”.:))))
Constanța în ultimii 40 de ani nu a avut un primar mai incompetent ca cel actual.
Cadrele militare din politica românească au dat dovadă că în civile problematica postului îi depășește complet.
Corect, abia aștept să scăpăm de incompetentul ăsta
Având in vedere că zona este protejata cu parapeți între sensuri , se poate pune limita la 70 km fără nici o problema ațat spre Valu cât si spre Ovidiu la fel cum este si spre Năvodari.
Bună ziua! Ciobanii au coborât din căruță si s-au suit în masini. Vor să conducă cu 300 de kilometri pe oră. Primarul municipiului Constanța este incompetent pentru că nu fură și vrea să modernizeze orașul. Hoarde de cetățeni retardați și pupători de moaște își dau cu părerea și sunt nemulțumiți. Eu zic să fie lăsați să conducă cu 300 de kilometri pe oră într-un anumit interval orar când să fie doar ei pe șosele. Poate mai scăpăm de proști. Și să îl pună primar pe popa ăla corupt și iubitor de ruși. L-ar merita.
Mulțumim domnului primar Mitroi pentru că se gândește omenește la miile de navetiști care oricum întâmpinau dificultăți de intrare la timp in Constanta. Sunt din Valu și înainte de această schimbare minunata de limita de viteza îmi trezeam copiii de la ora 6.30 că să ajungă la timp la școală unde lucrez și eu. Acum la cat să ne mai trezim că sa nu întârziem la munca?
Pai acum pentru ca a scazut limita de viteza cu 20 km/h, nu mai dormiti si plecati la miezul noptii ca sa ajungeti la timp, cam asta e diferenta.
Nu vede nimeni din primarie ca liniile continue de pe bulevardul lapusneanu de la gara la satul de vacanta ingreuneaza practic traficul? Nu justifica ca fluidizeaza traficul
Bulevardul e facut doar pentru turisti ca sa ajunga mai repede din gara in mamaia? Aia vin cu taxiul, sau autobuzul de la gara, sau spre, nu cu masini propietare prrsonala. Noi constantenii nu sintem importanti? nu tu intrare la soveja, la city mall si in multe alte locuri.
Ziarele constantene nu vad?
Ordin pe „UNITATE”…
Încadrarea unui drum din categoria funcţională a drumurilor de interes naţional în categoria funcţională a drumurilor de interes local se face conform legii prin
Hotărâre a Guvernului, la propunerea autorităţii care urmează să îl preia în administrare. Care este aceasta Hotarare ? Daca nu exista atunci totul este ILEGAL !