RAJA S.A. aduce la cunoştinţa tuturor abonaţilor că, și în perioada sărbătorilor de Crăciun și Anul Nou, activitatea structurilor care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare se desfășoară fără întrerupere.
În continuare, ca urmare a creșterii alarmante a indicelui de răspândire a virusului SARS-CoV-2, sute de angajați ai societății, care au ca misiune principală producția, distribuția, calitatea apei, colectarea și epurarea acesteia, își îndeplinesc sarcinile specifice în condiții de izolare la locul de muncă, pentru a preveni disfuncționalitățile majore ce ar putea perturba asigurarea serviciilor esențiale.
De asemenea, apelurile către numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924 vor fi preluate fără întrerupere. Echipele de intervenție RAJA sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistemul de alimentare cu apă și de canalizare, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametrii optimi.
Abonaţilor interesaţi să îşi achite facturile, RAJA le aduce la cunoștință că, în intervalul 24 decembrie 2020 – 03 ianuarie 2021, programul casieriilor RAJA va fi următorul:
- 24 decembrie 2020: Program redus, până la ora 14:00
- 25 – 27 decembrie 2020: Închis
- 28 – 30 decembrie 2020: Program normal
- 31 decembrie 2020: Program redus, până la ora 14:00
- 01 – 03 ianuarie 2021: Închis
Începând de luni, 04 ianuarie 2021 acestea își vor relua programul normal de lucru.
În perioada în care casieriile RAJA sunt închise, facturile pot fi achitate online, prin intermediul contului de client RAJA – https://contulmeu.rajac.ro/, prin transfer bancar sau direct debit. Abonații care nu au acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point/Payzone, Westaco și în incinta magazinelor „La doi Pași”.