Protecția Consumatorilor a verificat de 14 ori Termoficare Constanța SRL în acest sezon și a aplicat un avertisment

calorifer

Mii de constănțeni au înghețat în case, iarna aceasta, din cauza deselor întreruperi ale furnizării agentului termic. Vorbim despre abonații Termoficare Constanța SRL. Unii dintre ei nu au avut căldură chiar și 15 zile.

Cazul a ajuns și în atenția Protecției Consumatorilor Constanța.

11 abonați au făcut reclamație.

„In cursul anului 2022 am avut 14 documente de control încheiate in urma cercetării unor petiții. Anul acesta, respectiv săptămâna trecuta, am verificat temperatura agentului termic in diferite puncte termice arondate locuințelor consumatorilor care reclamau temperatura scăzută. Nu s-a finalizat documentul de control.”, a declarat Ecaterina Scânteie, comisar șef CJPC Constanța.

Din cele 14 controale, 13 s-au finalizat cu procese verbale de constatare si unul cu avertisment.

„Comisarii CJPC Constanta verifica temperatura apei calde/ agentului termic la plecare din punctul termic si la punctul de separare/ delimitare a instalației de furnizare către utilizatori. Daca temperaturile corespund cu cele declarate in contractul de prestare servicii înseamnă ca furnizorul respecta condițiile contractuale. In cazul in care consumatorul reclama ca nu are căldură sau apa calda in condiția in care furnizorul respecta temperatura înseamnă ca este o problema pe instalația proprie si remedierea cade in sarcina consumatorului (conducte sau calorifere colmatate). Avariile/ întreruperile in furnizarea agentului termic trebuie aduse la cunoștința consumatorilor prin intermediul site-ului propriu sau prin mijloace de comunicare mass- media.”, a mai precizat șefa CJPC.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Un comentariu la “Protecția Consumatorilor a verificat de 14 ori Termoficare Constanța SRL în acest sezon și a aplicat un avertisment

  1. Referitor la căldura din apartament ,plătim facturi fără să beneficiem de căldură, în Constanța aleia Egretei nr3 blC2 puteți să vă deplasați la bloc să vă convingeți.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Trei autostrăzi din România se vor lărgi la patru benzi

mie feb. 22 , 2023
Trei autostrăzi din România se vor lărgi la patru benzi, a anunțat, pe 22 februarie, Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor. Acesta a precizat că a fost transmisă spre validare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice #ANAP documentația de atribuire pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate pentru lărgirea la […]

V-ar putea interesa și: