Mii de constănțeni au înghețat în case, iarna aceasta, din cauza deselor întreruperi ale furnizării agentului termic. Vorbim despre abonații Termoficare Constanța SRL. Unii dintre ei nu au avut căldură chiar și 15 zile.
Cazul a ajuns și în atenția Protecției Consumatorilor Constanța.
11 abonați au făcut reclamație.
„In cursul anului 2022 am avut 14 documente de control încheiate in urma cercetării unor petiții. Anul acesta, respectiv săptămâna trecuta, am verificat temperatura agentului termic in diferite puncte termice arondate locuințelor consumatorilor care reclamau temperatura scăzută. Nu s-a finalizat documentul de control.”, a declarat Ecaterina Scânteie, comisar șef CJPC Constanța.
Din cele 14 controale, 13 s-au finalizat cu procese verbale de constatare si unul cu avertisment.
„Comisarii CJPC Constanta verifica temperatura apei calde/ agentului termic la plecare din punctul termic si la punctul de separare/ delimitare a instalației de furnizare către utilizatori. Daca temperaturile corespund cu cele declarate in contractul de prestare servicii înseamnă ca furnizorul respecta condițiile contractuale. In cazul in care consumatorul reclama ca nu are căldură sau apa calda in condiția in care furnizorul respecta temperatura înseamnă ca este o problema pe instalația proprie si remedierea cade in sarcina consumatorului (conducte sau calorifere colmatate). Avariile/ întreruperile in furnizarea agentului termic trebuie aduse la cunoștința consumatorilor prin intermediul site-ului propriu sau prin mijloace de comunicare mass- media.”, a mai precizat șefa CJPC.
Referitor la căldura din apartament ,plătim facturi fără să beneficiem de căldură, în Constanța aleia Egretei nr3 blC2 puteți să vă deplasați la bloc să vă convingeți.